معاون استاندار هرمزگان تاکید کرد:

توسعه جزیره هرمز مطابق با طرح جامع این جزیره



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با بیان اینکه در توسعه هرمز باید بنا بر اصول طرح جامع این جزیره حرکت کرد، گفت: لازم است فرمانداری و اداره کل توسعه جزایر هرمزگان موانع پیش روی سرمایه‌گذاری در هرمز را برطرف کنند.

 
 ایرج حیدری در نشست بررسی راه‌های توسعه گردشگری با اشاره به اهمیت هرمز در مبحث گردشگری اظهار داشت: رونق فعالیت‌های گردشگری در جزیره هرمز می‌تواند نقش به‌سزایی در توسعه جزیره و بهبود اشتغال داشته باشد.

 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با بیان اینکه برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در هرمز لازم است جذب سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دستگاه‌های اجرایی متولی قرار گیرد اضافه کرد: نیاز است فرمانداری بندرعباس و اداره کل توسعه جزایر استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برنامه‌های توسعه‌ای جزیره هرمز را با دقت دنبال و موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران در این جزیره را برطرف کنند.

 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ادامه داد: توسعه فعالیت‌های بوم‌گردی از جمله اقدامات دیگری است که می‌تواند در جذب گردشگران و بهبود فضای کسب و کار در جزیره هرمز حائز اهمیت باشد.

 
ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در باب توسعه گردشگری هرمز در سال‌های اخیر آغاز شده است افزود: سند توسعه جزیره هرمز باید محور برنامه‌ریزی‌ها برای ایجاد زیرساخت‌ها در این جزیره باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها