مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی خلیج فارس خبر داد

با مشکلات مالی روبرو هستیم



 مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی خلیج فارس میناب از شرایط بحرانی این تیم در هفته سوم زیر گروه لیگ دسته  سوم باشگاه‌های کشور خبر داد.

حجت الله قاسمی  ضمن تشریح وضعیت و عملکرد باشگاه خلیج فارس اظهار داشت: خلیج فارس تنها نماینده شرق استان در زیر گروه لیگ دسته سوم باشگاه های کشور است.

وی افزود: ما در بازی که با سپید دشت مهیار داشتیم توانستیم با تفاضل ۴ گل از صدر آن بگذریم و ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنیم. مدیرعامل باشگاه خلیج فارس با اشاره به بازی پیش روی این تیم در اصفهان بیان کرد: متاسفانه در این وحله با مشکلات مالی روبرو هستیم و اگر نتوانیم منابع را تامین کنیم از مسابقات لیگ دسته  سوم باشگاه‌های کشور حذف خواهیم شد.


قاسمی از بی مهری مسوولان خبر داد و گفت: علیرغم افتخارات این باشگاه در سال‌های گذشته برخی از مسوولان شهرستانی و استانی این باشگاه را به فراموشی سپرده اند و حمایت‌های خود را از ما دریغ کرده‌اند. وی ابراز داشت: علیرغم دستور کتبی استاندار مبنی بر تامین هزینه‌های باشگاه خلیج فارس در خصوص ورود به مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور هیچ مساعدتی از سوی دستگاه‌های ذیربط صورت نگرفته و ادامه کار تیم خلیج فارس در حاله‌ای از ابهام است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها