هرمزگان باید قدر سرمایه‌ها و داشته‌های خود را بداند



سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با اشاره به اینکه استان هرمزگان باید قدر سرمایه‌ها و داشته‌های خود را بداند، گفت: اطمینان دارم تیم آذرخش بندرعباس در ادامه لیگ متحول شده و می‌تواند خود را در جدول رده‌بندی بالا بکشد.

فرهاد کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: آذرخش تیمی ریشه‌دار و پر هوادار است و بازی کردن مقابل این تیم در بندرعباس امری سخت و دشوار است.

وی با بیان اینکه آذرخش در این فصل علاوه بر حفظ بازیکنان بومی و باتجربه خود توانسته با جذب یاران کلیدی تیمی خوب راهی مسابقات کند، تصریح کرد: به نظرم حواشی مانع از نتیجه‌گیری مطلوب تیم آذرخش بندرعباس شده است و در حال حاضر در جایگاه حقیقی خود قرار ندارد.

کشاورز با اشاره به اینکه کیفیت دیدار مقاومت البرز و آذرخش بندرعباس بالا و تماشاگران از این دیدار لذت بردند، اضافه کرد: هوای گرم و شرایط دمایی روز سختی را برای بازیکنانم به همراه داشت و روز دشواری را سپری کردیم.

وی با بیان اینکه خوشحالم که توانستیم در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و از موقعیت‌های خود نهایت بهره را ببریم، عنوان کرد: اطمینان دارم تیم آذرخش بندرعباس در ادامه لیگ متحول شده و می‌تواند خود را در جدول رده‌بندی بالا بکشد.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با اشاره به اینکه استان هرمزگان باید قدر سرمایه‌ها و داشته‌های خود را بداند، اضافه کرد: تیم مقاومت البرز در این فصل با وضع برخی قوانین با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

وی ادامه داد: از سوی استان البرز و سپاه استان البرز حمایت می‌شویم اما برخی جاها قوانین موجود مانع از کمک‌های بیشتر می‌شود و در حال حاضر بحث بر سر تداوم یا عدم تیمداری مقاومت البرز است.

کشاورز در پایان گفت: اگر بتوانیم در نیم‌فصل تیم خود را تقویت کنیم به‌طور حتم جایگاه خود در جدول رده‌بندی را ارتقا خواهیم بخشید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها