کشف 50 تن برنج قاچاق در بندر خمیر



فرمانده انتظامی استان از توقیف دو دستگاه کامیون حامل 50 تن برنج قاچاق به ارزش 44میلیارد ريال خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار "عزیزاله ملکی" در تشريح اين خبر گفت: درپی دریافت خبری مبنی برعبور 2 کاميون کشنده حامل بار برنج از مسیر "خمیر – لنگه" ماموران پلیس آگاهی شهرستان بندرخمیر پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وي با بیان اینکه مأموران با پایش خودروهای عبوری 2 دستگاه کامیون حامل محموله قاچاق را شناسایی و آنها را متوقف کردند،افزود: با بررسي مدارک خودروها مشخص شد بار برنج فاقد مجوز حمل می باشد که با استعلام از سامانه گمرک جعلي بودن بارنامه و قاچاق بودن بار محرز شد.

سردار ملکی تصریح کرد: مأموران در بازرسي از این 2 دستگاه خودرو 50 تن برنج قاچاق كشف و 2 متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه کارشناسان ارزش کالاي کشف شده را 44میلیارد ريال برآورد کردند، اظهار داشت: در اين رابطه 2دستگاه خودرو توقيف و متهمان با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود محصولات خارجی باعث رشد و شکوفایی چرخه اقتصاد ملی خواهد شد و پلیس با تمام توان در جهت مقابله با این پدیده شوم گام بر می دارد.
*عکس آرشیوی است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها