قهرمانان رودانی از کمبود فضای ورزشی رنج می برند



فرماندار رودان خواستار توجه ویژه به وضعیت ورزش در این شهرستان و اختصاص امکانات مناسب برای افتخار آفرینی بیشتر ورزشکاران این خطه در رقابت های کشوری و بین المللی شد.

 

به گزراش صبح ساحل به نقل از هرمز، مصطفی غلامپور ، فرماندار رودان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودان با اشاره به کسب افتخارات اخیر ورزشکاران این شهرستان در رقابت های کشوری به ویژه در رشته دو ومیدانی اظهار کرد: برخی از ورزشکاران ما به خصوص در رشته دو ومیدانی به دلیل کمبود امکانات به تمرین در زمین های سنگ لاخی بیرون شهر مشغول اند و علی رغم این محدودیت ها با کسب مدال های رنگارنگ سکوهای قهرمانی کشور را تصاحب می کنند.

فرماندار رودان افزود: سرانه فضای ورزشی هم اکنون در این شهرستان کمتر از یک متر است و این موضوع با داشتن ورزشکاران نامی در رشته های وزنه برداری، دو ومیدانی، فوتبال و رشته های رزمی در شان ورزش بهشت جنوب نیست.

 

غلامپور ادامه داد: ورزشکاران مدال آور این شهرستان سرمایه هایی مهم برای اعتلای نام هرمزگان و رودان اند که متاسفانه طی پنج سال اخیر با توجه به عدم تکمیل پروژه های این حوزه از سوی متولیان ورزش هرمزگان حتی یک گام اساسی در رفع کمبود ها برداشته نشده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون پروژه پیست دو ومیدانی ۱۳ ساله شده و چمن زمین فوتبال مجموعه ورزشی شهید چمران رودان علی رغم تازه کشت بودن و وعده متولیان ورزش استان جهت رفع مشکلات، همچنان با معایب فراوان در حال استفاده است.

 

غلامپور در ادامه با بیان اینکه رودان در ایام نوروز ۹۸ به عنوان سومین شهرستان گردشگر پذیر هرمزگان شناخته شد خواستار توجه ای ویژه و خاص از سوی متولیان امر حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان به این شهرستان و خواستار حضور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان به منظور ساماندهی وضعیت این حوزه در رودان شد.

فرماندار رودان با بیان اینکه گفتمان سازی با مردم را مهمترین رکن برون رفت از دغدغه ها مردمی و ایجاد آرامش در جامعه دانست، تاکید کرد: ترمیم این سرمایه اجتماعی باید از سوی مدیران شهرستان در دستور کار قرار گیرد چرا که این مردم لیاقت بهترین ها را دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: رشادت ها و ایستادگی جوانان ایران اسلامی در جبهه ها حق علیه باطل و دفاع مقدس از مرز بوم را حاصل پیروی از رهنمود های معمار کبیر انقلاب و اسلام ناب محمدی سرچشمه گرفتن از قیام عاشورا عنوان کرد.

شهرستان رودان با بیش از ۱۲۴ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها