استاندارد سازی اسکان دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان



سرپرست معاونت فرهنگی ودانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از استاندارد سازی اسکان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خوابگاه های این دانشگاه خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری موج، صدیقه عابدینی سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، با اشاره به اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر اساس استاندارد خوابگاهی و آیین نامه های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صورت خواهد گرفت.

عابدینی با اشاره به اینکه توجه به بهره مندی از فضای استاندارد خوابگاهی از برنامه هایی است که دانشگاه همه ساله دردستورکاردارد، گفت: در بازدیدی که با حضوررئیس دانشگاه از خوابگاه های دانشگاه در بندرعباس صورت گرفته است، استاندارد سازی و تعمیرات ضروری خوابگاه خودگردان ریحانه (پردیس بین الملل) در دستور کار قرارگرفته وآغاز شده است.

  

وی افزود: با آغازتعمیرات ضروری واستاندارد سازی فضای خوابگاهی دانشجویان خوابگاه ریحانه به طور موقت در خوابگاه نرگس اسکان خواهند داشت و پس از پایان بازسازی، خوابگاه ریحانه به روال سابق خود بازخواهد گشت.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه اسکان دارند، گفت: با توجه به زیرساخت های موجود در استان، خوابگاه های دولتی جوابگوی ورود دانشجویان جدیدالورود نخواهد بود و به همین منظور در دفترچه کنکور سراسری سال تحصیلی 98 اعلام شده است که دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس تعهد خوابگاهی نخواهد داشت و پذیرفته شدگان با علم به اطلاع قبلی از این موضوع دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس را برای تحصیل انتخاب کرده اند.

 

عابدینی افزود: خوابگاه نرگس و زینبیه از جمله خوابگاه های مشارکتی است که با امکانات مناسب و استاندارد خوابگاهی در حال ارایه خدمات خوابگاهی به دانشجویان است.

وی خاطر نشان کرد: همه تلاش و کوشش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی براین شده است تا با تعمیرات اساسی و ضرروی دانشجویان بتوانند از فضای استاندارد خوابگاهی بهره مند شوند.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها