هدف آمریکا کشاندن ایران به پای میز مذاکره است



نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: هدف آمریکا ازتحریم های حداکثری کشاندن ایران به پای میز مذاکره است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بندرعباس با تشریح سخنان اخیر رهبری انقلاب اظهار کرد: نتیجه مذاکرات زیر فشار از قبل معلوم است.

وی ادامه داد: آمریکایی ها دنبال اهداف خودشان هستند و ملت ایران نیز به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای راه خودش را پیدا کرده و ذره ای از آرمانها و اهدافش کوتاه نمی آید.

امام جمعه بندرعباس یادآورشد: در صورت موفقیت آمریکا که امری محال خواهد بود به دنیا می گوید ایرانی را با فشار اقتصادی پای میز مذاکره کشاندیم و این نشان ازموفقیت سیاست های تحریم های حداکثری دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به ایستادگی و جانفشانی ملت ایران در چهار دهه گذشته ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس را ملت ایران مردانه و با کمترین امکانات نظامی (درمقایسه با دشمن بعثی تا دندان مسلح)در برابر جهانیان ایستاد و پیروز شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون که نیروهای نظامی ما به پیشرفته ترین تجهیزات زمینی، هوایی و دریایی و پدافند هوایی مجهز شده اند با اتکال به خداوند منان گوش به فرمان رهبرهوشمند و شجاع انقلاب اسلامی از نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور دفاع می کنند و چنان درسی به دشمنان بدهند که برای ابد در تاریخ بماند.

خطیب جمعه بندرعباس در ادامه به اشاره به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس افزود: نیازمندانی هستند که با مراجعه به دفتر ضمن تقاضای کمک می گویند حتی توانایی تامین کتابها و فرم مدارس را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده از خیران و مردم مسلمان و مومن بندرعباس و دیگر شهرهای هرمزگان خواست با یاری دانش آموزان مهر بچه ها را به مهرشادی و شادمانی تبدیل و دلشان را شاد کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها