کاروان تجهیزات ورزشی روانه 22 منطقه هرمزگان شد



مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: کاروان تجهیزات ورزشی با چهارهزار قلم وسیله و با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال به 22 منطقه هرمزگان اعزام شد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به ورزش مدارس، اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و سال تحصیلی پیش رو، کاروان" مهر و نشاط" که شامل بیش از چهار هزار وسیله ورزشی است در بین نواحی 22گانه آموزش وپرورش توزیع شد.

 

وی افزود:این تجهیزات با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال خریداری شده که از محل اعتبارات ملی و استانی تهیه شده است.

دادی زاده اضافه کرد: میز تنیس، تشک تاتامی، توپ و تور ورزش های مختلف، وسایل ورزش ژیمناستیک، و غیره از عمده وسایل ورزشی این کاروان تجهیزات ورزشی می باشند.

 

این مسئول به آمادگی18 هزار کلاس درس برای مهرماه 98 اشاره کرد و افزود: بیش از 95 درصد مدارس استان آماده میزبانی بیش از 400 هزار دانش آموز هرمزگانی را دارند و مابقی نیز تا 30 شهریور ماه جاری به آمادگی کامل خواهند رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه 29 هزار معلم در هرمزگان کار تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده خواهند داشت، خاطر نشان کرد: کتاب‌های درسی دانش آموزان در حال توزیع است و ابلاغ ۹۸درصد معلمان صادر شده است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها