مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه آهن استان انجام شد



مراسم تودیع حسن ماسوری و معارفه محمد رضا چنگانی با حضور معاون عمرانی استانداری استان هرمزگان،معاون توسعه مدیریت و منابع راه آهن و هیئت همراه،نیرو انتظامی و نظامی استان،مدیرعامل و نمایندگان شرکتهای حمل ونقل ریلی،صدا و سیمای خلیج فارس،اصحاب رسانه وخبر و روسای ادارات در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری برنا ، مراسم تودیع جناب آقای حسن ماسوری و معارفه جناب اقای محمد رضا چنگانی با حضور معاون عمرانی استانداری استان هرمزگان،معاون توسعه مدیریت و منابع راه آهن ج.ا.ا. و هیئت همراه،نیرو انتظامی و نظامی استان،مدیرعامل و نمایندگان شرکتهای حمل ونقل ریلی،صدا و سیمای خلیج فارس،اصحاب رسانه وخبر و روسای ادارات در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

 

دراین مراسم از تلاشهای ارزشمند آقای ماسوری مدیرکل سابق راه آهن هرمزگان تقدیر و تشکر بعمل آمد و آقای چنگانی سرپرست جدید راه آهن هرمزگان گفت:کارکنان راه آهن ج.ا.ا. تلاش می کنند که چرخ های کشور به خوبی بچرخد.

 

چنگانی افزود:تمام تلاش خود را خواهیم داشت که راهی را که مدیران سابق در این اداره کل شروع کرده را با جدیت بشتر ادامه دهیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها