انجام بیش از ۱۷ هزار مورد نظارت بهداشتی توسط دامپزشکی هرمزگان



مدیر کل دامپزشکی استان گفت: انجام بیش از ۱۷هزار مورد نظارت بهداشتی برمراکز پرورش، بسته بندی و کارخانجات و اسکله های صیادی و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی صورت گرفته است.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از شبستان، دکتر « محمد جانباز » در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در 5ماهه نخست سال جاری اکیپ بازرسی دامپزشکی بیش از 14هزار و 800مورد نظارت بهداشتی برمراکز بسته بندی، کارخانجات و اسکله های صیادی و مراکز فرآورده های خام دامی و غذا خوری ها داشته اند.

 

وی افزود: بیش از 2هزار 161 مورد عملیات نظارت بهداشتی براماکن پرورش( دام، طیور و آبزیان) صورت پذیرفته و 3 مورد کد EC جهت محصولات شرکت و کشتی صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان گفت: بازرسان دامپزشکی در اجرای بازدید و نظارت های بهداشتی بیش از 163 مورد موارد غیربهداشتی، 9 مورد به مراجع قضایی معرفی شده اند و بیش از 9هزار و 700کیلو گرم مواد ضبط و معدوم شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در پنج ماهه نخست امسال بیش از 16 هزار و 700 راس دام و بیش از 6 میلیون و 148 هزار و 450 قطعه طیور توسط بازرسان دامپزشکی استان هرمزگان مستقر در کشتارگاه، مورد بازرسی‌های بهداشتی قرار گرفته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها