کشف 121 کیلو مواد مخدر در میناب



فرمانده انتظامی شهرستان میناب ازکشف 121 کیلوگرم مواد مخدر طی یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری موج، سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب، از کشف 121 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از انتقال مواد افیونی توسط تعدادی از قاچاقچیان از شهرهای جنوبی استان کرمان به شهرستان میناب مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

سرهنگ رستمی افزود: مامورین ضمن هماهنگی با مقام قضایی حین گشت زنی نامحسوس در محور اصلی روستای سرنی به میناب سرانجام به یک دستگاه خودرو مشکوک و دستور توقف دادند که راننده به محض مشاهده ماموران با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد، که پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی خودرو متوقف و راننده در حین فرار در باغ های اطراف دستگیر شد.

این مسئول انتظامی اذعان داشت: در این رابطه خودروی اسکورت نیز توسط ماموران مستقر در ایست و بازرسی مقطعی شناسایی و توقیف و دو متهم دیگر نیز دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی میناب خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو حامل مواد مخدر مقدار 121 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

محمد رستمی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به اشرافیت کامل اطلاعاتی پلیس و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب ماموران در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نبوده و با سوداگران با قاطعیت برخورد می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها