در اردوی یک هفته ای در شهر کرد

فولاد هرمزگان سه پیروزی کسب کرد



فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان پس از قهرمانی در لیگ برتر استان به مسابقات زیر گروه لیگ کشور راه پیدا کرد.
در همان ابتدای سال ۹۸ سکان هدایت این تیم به مجتبی ذاکری سپرده شد، مربی که به چهار عنوان قهرمانی با همین تیم فولاد دست یافته بود.
ذاکری سرمربی تیم فولاد در گفت و گو با صبح ساحل گفت: تمرینات تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان از اردیبهشت ماه جهت حضور پر قدرت در مسابقات زیرگروه لیگ یک کشور و کارگری شروع شد.

 
وی بیان داشت: بعد از گذشت چهار ماه ، تمرینات به صورت منظم و با توجه به نزدیکی مسابقات زیر گروه لیگ یک و کارگری اردوی یک هفته ای در شهر کرد با حمایت های مسئولین شرکت فولاد هرمزگان از جمله محمدی، هوشیار ، کارگران و ندایی و هم چنین همکاری مسوولان شهر چلیچه برگزار کردیم.
ذاکری بیان داشت: قبل از اعزام به اردو سه بازی تدارکاتی با تیم های منتخب احمدی و شهرداری بندرعباس انجام دادیم که فولاد توانست در بازی با منتخب احمدی و شهرداری بندرعباس به پیروزی و یک بازی با تیم شهرداری به تساوی رضایت دهد.

 
سرمربی تیم فولاد گفت : در اردوی یک هفته ای که در شهر کرد برگزار کردیم طبق برنامه های پنج جلسه تمرینی و سه بازی تدارکاتی با تیم های قدرتمند انجام دادیم که در بازی اول با نتیجه پنج بر یک تیم امید شهید نوروزی چلیچه را شکست دادیم.

 
در بازی دوم موفق شدیم تیم جهانبین چهارمحال که در زیر گروه حضور دارد و از سه بازیکن لیگ برتری هم استفاده می کرد با نتیجه هشت بر چهار شکست دهیم.

 
در بازی سوم مقابل تیم لیگ یکی شهید نوروزی چلیچه توانستیم با نتیجه هشت بر دو به پیروزی دست پیدا کنیم که باعث تعجب تیم ها و مسوولان شهر چلیچه قرار گرفت.

 
مجتبی ذاکری بیان داشت : بعد از بازگشت از اردو به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی تمرینات خود را با نظر کادر فنی تعطیل کردیم و در اولین جلسه با تشخیص کادر فنی به مصاف تیم لیگ برتری شهرداری بندرعباس رفتیم و توانستیم با نتیجه هفت بر پنج این تیم قدرتمند را شکست دهیم و آمادگی خود را به رخ حریفانش بکشد.

 
سرمربی تیم فولاد گفت بازیکنانی قدرتمند و با تجربه نظیر سید عمران ارجنگی ، حجت اربابی، منصور عبدالله پور، حمید رییسی، میثم طهماسبی، سعید دهقانی، مسلم دهقانی ، سجاد حفاری، مهدی مرادی، رسول بامشاد، میلاد مریدی، اسماعیل جلالی پور، اصغر رحیمی و اصغر جعفری در اختیار داریم و مرتضی زیادی به عنوان سرپرست، بهروز سلطانی زاده کمک مربی ، میثم ناصریان مربی بدنساز و حسین علیزاده تدارکات تیم هستند.

 
وی اظهار داشت : جهت حضور پر قدرت در پی جذب دو بازیکن با تجربه دیگر هم هستیم که پس از نهایی شدن و توافق کامل معرفی خواهند شد.
مجتبی ذاکری گقت: به داشتن چنین بازیکنان و همکارانی افتخار می کنم و امیدوارم بتوانیم به کمک خدای بزرگ با صعود به لیگ یک جواب زحمات و حمایت های مسئولین و علاقمندان را بدهیم .
وی در آخر از اصحاب رسانه که همیشه پشتیبان تیم فولاد بودند تشکر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها