اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم 31 شهریور در بندرعباس



به گزارش صبح  ساحل به نقل از  ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سرهنگ مجید صالح پور در تشریح محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی مراسم 31 شهریور در بندرعباس، گفت: مراسم رژه خودرویی و انسانی نیروهای مسلح استان به مناسبت گرامیداشت 31 شهریور ماه با حضور و شرکت نیروهای مسلح مستقر در استان از ساعت پنج صبح روز یکشنبه 31 شهریور برگزار می شود.

وی افزود: محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی جهت اجرای این مراسم در شهر بندرعباس در طول بلوار ساحلی حد فاصل خیابان صمدو تا میدان لارک و طول بلوار شهید چمران اجرا می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه خودروی و موتوری در زمان اجرای این مراسم را بلوار امام خمینی (ره) ، بلوار امام حسین (ع)، بلوار جمهوری اسلامی ، بلوار پاسداران و بلوار شهید رجایی عنوان کرد.

کارشناس ارشد ترافیکی پلیس هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان بویژه رانندگان وسایل نقلیه با پلیس در اجرای منظم و با شکوه این گونه مراسم، اظهار کرد: هرگونه تردد و توقف وسایل نقلیه در زمان تعیین شده در محدوده اجرای طرح ترافیکی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد و چنانچه خودرویی در این مسیر توقف یا پارک شده باشد ضمن اعمال قانون توسط جرثقیل حمل و به پارکینگ انتقال می گردد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان همچنین از شهروندانی که در مسیر اجرای مراسم قرار دارند خواست از شب قبل مراسم از پارک خودرو خود اکیدا خودداری و وسیله نقیله خود را در پارکینگ منازل و خارج از محدوده مراسم پارک کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها