از گلایه به سالن نمایشگاه و گرمای طاقت فرسا تا رضایت از قیمت لوازم التحریر



هوای سالن نمایشگاه خیلی گرم است اما شور و شوق عجیبی اینجا حاکم است؛ راه رفتن در این فضای کوچک به‌سختی صورت می‌گیرد چرا که جمعیت زیادی برای خرید نوشت‌افزار به اینجا آمده‌اند و جلوی هر غرفه یک عده ایستادند.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، با یک نگاه به غرفه‌های این نمایشگاه می‌شود به‌راحتی حساب کرد که امسال تنوع اجناس در غرفه‌ها بیش از گذشته است، تمام لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار دانش‌آموزان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دارد، والدین نیز به همراه فرزندانشان آمدند تا از بین اجناس نمایش داده‌شده، آنچه موردنظرشان است، خریداری کنند.

اینجا نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس است که از 21 الی 30 شهریور در بندرعباس دایر است.

در این شلوغی خرید مردم از غرفه‌های نمایشگاه، به سراغ والدین و دانش‌آموزان می‌روم مادر یک دانش‌آموز اظهار کرد: امسال اولین سال است که برای فرزندم لوازم‌التحریر می‌خرم اما به نظرم قیمت‌ها خوب بود و از حد توقعم بالاتر نبود و نسبت به قیمت‌های بیرون تفاوت عمده‌ای داشت.

وی با بیان اینکه تنوع خوب بود و مقداری لوازم‌التحریر خریدم و پسرم هم خیلی دوست داشت، تصریح کرد: تنوع خوب بود و اکثر وسایلی که می‌خواستیم پیدا کردیم.

این مادر دانش‌آموز ادامه داد: بیشترین مشکلی که در خرید داشتیم این بود که قیمت وسایل روی آن‌ها نبود و مجبور بودیم مدام پرسش کنیم.

یک دانش‌آموز کلاس دهمی گفت: من نمایشگاه را دوست داشتم اما به نظرم کوچک است و باید فضای بزرگ‌تری را برای نمایشگاه می‌گذاشتند.

مادر دیگری درباره تنوع طرح‌های لوازم‌التحریر گفت: تنوع از آن چیزی که فکر می‌کرد بیشتر بود اما به نظرم می‌توانستند جذابیت‌های بصری طرح‌ها را برای بچه‌ها بیشتر کنند.

وی افزود: برخی طرح‌ها بچه‌ها را جذب نمی‌کرد و معتقدم کار کمتری روی آن‌ها شده بود اما روی‌هم‌رفته، نمایشگاه خوبی است و تمام آنچه نیاز داشتیم را خریداری کردیم.

اما غرفه‌داران نیز در این نمایشگاه، حرف‌هایی دارند؛ یکی از غرفه‌داران گفت: میزان فروش از سال گذشته بیشتر شده است و مردم استقبال غیرقابل‌تصوری داشته‌اند.

وی درباره تنوع طرح‌ها ادامه داد: طرح‌ها تنوع خوبی دارد و فکر می‌کنم با توجه به قیمت‌های مناسب نمایشگاه سبد خرید مردم در نمایشگاه پر شد.

این غرفه دار در پایان اظهار کرد: ما تلاش کردیم که تنوع محصولاتمان بیشتر باشد و خوشبختانه از روز اول نمایشگاه استقبال مردم بیشتر بوده است.

حجم استقبال از غرفه‌های نمایشگاه به‌اندازه‌ای است که عبور و مرور به‌سختی صورت می‌گیرد؛ مردم با کیسه‌های وسایل خریداری‌شده در فضای نمایشگاه می‌چرخند و به نظر می‌آید به‌شدت سرگرم خرید هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایسنا، گفت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با هدف ارائه کالاهای موردنیاز مردم، کنترل قیمت‌ها در بازار و سهولت دسترسی جهت تأمین اقلام موردنیاز همه‌ساله در تمامی شهرستان‌های استان بر پا می‌شود.

خلیل قاسمی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه در این فصل از سال خاطرنشان کرد: در این ایام، نیاز مردم بیشتر به سمت اقلام موردنیاز مدارس است، به همین دلیل به‌منظور جلوگیری از افزایش قیمت این اقلام با تلاش مسئولین استان ، اصناف و بازاریان این نمایشگاه راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس به مدت ده روز از 21 لغایت 30 شهریور از ساعت 17 لغایت 22:30 در محل دائمی نمایشگاه‌های استان دایر است.

قاسمی عنوان کرد: حدود 300 غرفه با اولویت کیف و کفش، دفترچه، نوشت‌افزار، لوازم‌التحریر، پوشاک، مانتو و شلوار و مواد غذایی و لوازم‌خانگی در این نمایشگاه،‌ کالاهای خود را با تخفیف 10 الی 20 درصد نسبت به قیمت بازار در مساحتی بالغ‌بر 7 هزار مترمربع عرضه می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: هرساله استقبال خوبی از این نمایشگاه می‌شود و تلاش شده است تا از محصولات با کیفیت در این نمایشگاه استفاده شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها