رییس مجلس شورای اسلامی وارد بندرعباس شد



علی لاریجانی سخنران اصلی سومین رژه ملی در بندرعباس است که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۳۱ شهریور در بلوار ساحلی این شهر، پشت ساختمان سابق استانداری هرمزگان برگزار می‌شود.

فرمانده کل ارتش، جانشین فرمانده کل سپاه، فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه، فرمانده نیروی هوایی ارتش، فرماندهانی از نیروی انتظامی، قرارگاه پدافند هوایی و هوافضای سپاه و جمعی از مسوولان عالی رتبه استانی از دیگر مهمانان این مراسم هستند.

موقعیت و نقش راهبردی خلیج فارس و تنگه هرمز، به بندرعباس جایگاه ویژه‌ای در عرصه ملی و بین المللی داده از اینرو رؤه ملی نیروهای مسلح سه سال پی درپی این منطقه برگزار می شود.

افزون بر ۲۰۰ شناور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و دریابانی نیروهای نظامی و انتظامی و شناورهای بسیج دریایی مردمی در این رژه حضور دارند.

نیروهای هوایی ارتش و هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این رژه اقتدار و آمادگی دفاعی خود را در معرض دید جهانیان قرار می‌دهند.

برگزاری این رژه با توجه به حضور بیگانگان در خلیج فارس پیام صلح و دوستی به کشورهای همسایه و هم‌پیمان و همچنین هشدار به بیگانگان و تنش‌آفرینان درخلیج‌فارس است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها