اتومبیلی اسپرت یا اثری هنری



به گزارش صبح  ساحل به نقل از جام جم آنلاین، انتشار تصاویری از کانسپت خودروی BMW 4 موجب شگفتی عاشقان اتومبیل‌های بی‌ام‌و شده است.

خودروی جدید بی‌ام‌و از طراحی بی‌نظیر برخوردار بوده و با ظاهر چشم‌نواز خود می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند و خودرویی موفق و پرفروش برای شرکت آلمانی باشد.

کانسپت خودروی BMW 4 شباهت زیادی به اتومبیل‌ شخصیت‌های ابرقهرمانی در فیلم‌های هالیوودی دارد و در واقع چنین طراحی نشانه‌گر ساعت‌ها تلاش ستودنی مهندسان بی‌ام‌وی برای طراحی این خودرو است.

غول صنایع خودروسازی آلمان هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی از جزئیات فنی و ظاهری این خودرو منتشر نکرده و تنها منبع قابل استناد کنونی تصاویر کانسپت منتشر شده از این اتومبیل است.

خودروی جدید بی‌ام‌و، اتومبیلی اسپرت یا اثری هنری؟

پس از انتشار تصاویر کانسپت BMW 4 کاربران فضای مجازی واکنش‌های زیادی نسبت به آن‌ها نشان دادند. برخی از این کاربران گفتند: خودروی جدید بی‌ام‌و بسیار بیشتر از یک اتومبیل است و می‌توان آن را یک اثر هنر دانست. بی‌ام‌و در این خودرو از نوع خاصی از چراغ‌های ال‌ای‌دی استفاده کرده است.

چراغ‌های ال‌ای‌دی جدید در کنار ظاهر عجیب خود جذابیت خودرو را بیشتر کرده و ابهتی خاص به آن بخشیده است.

هنوز مشخص نیست BMW دقیقا در چه زمانی خودروی BMW 4 را به طور رسمی معرفی می‌کند و چه سیاستی را برای قیمت‌گذاری آن در نظر گرفته است.

با توجه به ظاهر و شایعات موجود در مورد امکانات پیشرفته موجود در این اتومبیل احتمالا بی‌ام‌و قیمت بالا برای این وسیله نقلیه در نظر می‌گیرد.

اخیرا رقابت در حوزه خودروهای اسپرت و سوپراسپرت بین تولید کنندگان اروپایی شدید‌تر و نفس‌گیرتر از گذشته شده است و می‌تواند در حال حاضر اروپا را مهد تولید اتومبیل‌های قدرتمند اسپرت دانست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها