فرمانده سپاه امام سجاد (ع) خبرداد:

امروز؛ آغاز ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سراسر هرمزگان



فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت : امروزصبح  و همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، نیرو‌های مسلح در رژه ملی در بندرعباس، اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

 
اباذر سالاری  افزود: صدها شناور شامل شناور‌های نظامی و تندرو نیروی دریایی ارتش و سپاه و شناور‌های دریابانی و بسیج در رژه دریایی اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان می دهند. وی گفت: رژه نیرو‌های مسلح در بندرعباس در مقیاس ملی برگزار می‌شود.

 
وی اضافه کرد: هم زمان با این رژه ملی، نیرو‌های هوایی ارتش و سپاه نیز با جنگنده‌ها و بالگرد‌ها، توان خودرا به نمایش می گذارند.  وی عنوان کرد: علاوه بر رژه نیروهای مسلح ارتش وسپاه ،  رژه ادوات نظامی، دریایی و هوایی به صورت همزمان در استان برگزار خواهد شد.

 
به گفته وی،  رئیس مجلس شورای اسلامی، فرمانده کل نیروی دریایی ارتش و جانشین فرمانده کل نیروی دریایی سپاه از جمله مهمانان این رژه ملی هستند.

 
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان درادامه  از اجرای بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در رده‌های سپاه و بسیج هرمزگان خبر داد.

 
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس از امروز دربوستان غدیربندرعباس برپا خواهد شد.

 
سالاری گفت: به مدت هفت شب برنامه بازسازی و اجرای عملیات نمادین خیبر را به همراه حرکات رزمانی و انفجار خواهیم داشت.

 
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار داشت: هفت شب مراسم با برنامه‌های خاطره گویی با حضور فرماندهان دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
سالاری خاطرنشان کرد: مصادف با ایام شهادت امام سجاد (ع) مهمان یک چهره شاخص از مراجع و بزرگان مقاومت در منطقه خواهیم بود.

 
وی گفت: غبارروبی گلزار شهدا، یادواره شهدای محله‌ای، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه‌های سازندگی و محرومیت زدایی، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، اعزام تیم‌های جهادی به مناطق محروم، افتتاح بخشی از پروژه‌هایی که منجر به اشتغال زدایی شده، همایش نقش اهل سنت در دفاع مقدس و تجمع رزمندگان و فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس از جمله برنامه‌های دفاع مقدس است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها