درسفروزیر نفت به بندرعباس چه گذشت



وزیر نفت در راس هیاتی از مدیران ارشد وزارت نفت از پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بندرعباس بازدید کرد.

 
در جریان بازدید بیژن زنگنه از مرحله های یک، دو و سه از طرح‌های افزایش ظرفیت و رفع گلوگاه های تولید ستاره خلیج فارس، استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان استان نیز حضور داشتند.

 
بررسی وضعیت پدافند غیرعامل پالایشگاه و مبحث مرتبط با آن از دیگر اهداف و محورهای سفر یک روزه وزیر نفت به بندرعباس بود.

 
همچنین وزیر نفت در نشستی با مدیران پالایشگاه‌های نفت بندرعباس و میعانات گازی ستاره خلیج فارس، وضع تولید بنزین را بررسی کرد.آخرین برنامه‌ها و اقدام‌های انجام شده برای افزایش ظرفیت تولید پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیز از دیگر مواردی بود که در این نشست درباره آن بحث و تبادل نظر شد.

 
استاندار هرمزگان  درحاشیه سفروزیرنفت به بندرعباس گفت:  در این سفر از روند توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بندرعباس بازدید شد.وی ادامه داد: همچنین در نشستی که با حضور وزیر نفت برگزار شد، طرح های توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس و دیگر طرح‌های جدید حوزه نفت و گاز در هرمزگان از جمله در جزایر لاوان، سیری و همچنین در سواحل مکران در شرق هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.

 
استاندار هرمزگان افزود: طرح‌های بزرگ در حوزه نفت و گاز در هرمزگان در مرحله اجرا قرار دارند که با دستور ریاست جمهور، از محل اجرای این طرح ها چهار درصد از اعتبارات برای طرح های عمرانی و ایفای مسئولیت های اجتماعی در هرمزگان اختصاص پیدا می کند.

 
وی گفت: این امر در نشست با وزیر نفت مطرح و ایشان نیز همراهی و همکاری لازم را در این خصوص دارند.

 
وی خاطرنشان کرد: هرمزگان در بخش نفت و گاز از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است و قطب انرژی کشور محسوب می شود و طرح ها و برنامه های جدید در این حوزه ظرفیت های بزرگتر و استراتژیک تر در این استان ایجاد می کند.

 
فریدون همتی استاندار هرمزگان در پایان  بیان داشت: اجرای این طرح های بزرگ در ابعاد مختلف به ایجاد و توسعه زیرساخت ها در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و اجتماعی در استان کمک و تاثیرات بزرگی برای هرمزگان خواهد داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها