در جریان بازی آذرخش با مقاومت اتفاق افتاد

ادعای حمایت،صندلی های خالی



این عکس از نمایشگاه مبلمان گرفته نشده است بلکه این عکس مبلمان خالی جایگاه ویژه سالن فجر بندرعباس در روز بازی آذرخش بندرعباس  با مقاومت شهرداری البرز را نشان می دهد.

 واقعا جای تاسف دارد که مسوولان ما اصلا برایشان تیم لیگ برتری آذرخش اهمیت ندارد و برای دیدن بازی این تیم به سالن نمی آیند.‌
به واقع این عکس شان می دهد که چقدر مسوولان استان دارند از این تیم حمایت
می کنم .

 بحث حمایت که پیش می آید همه ذهن ها به سمت و سوی کمک مالی می رود.

 

بله درست است کمک مالی باید باشد که اگر نباشد یک تیم نمی تواند روانه مسابقات بشود اما حضور خود مسوولان در سالن فجر بندرعباس می تواند از نظر روحی به بازیکنان و کادر فنی تیم آذرخش کمک کند.

 
یقینا وقتی مسوولی یا مسوولانی  در روز بازی به سالن فجر بیایند و از تنها تیم لیگ برتری فوتسال استان حمایت کند انگیزه خوبی برای همه به خصوص بازیکنان و کادر فنی می شود.

 

جای تاسف دارد که این روزها که آذرخش نیاز به حمایت همه جانبه دارد کسی به فکر آن نیست.جناب مسوول عزیز این را بدان که اگر خود را خادم مردم می دانی ، بازیکنان تیم آذرخش هم بخشی از همین مردم استان هستند که شما باید برای آن ها خدمت کنید.

 

چرا باید تیمی مثل آذرخش که چندین سال است نامش برای ورزش استان یک برند در کشور است این گونه بلا سرش بیاید.
آذرخش نماینده یک استان در مسابقات کشوری است پس نباید برای شما مسئول مهم نباشد.

 

شما شخص آقای مسوول وظیفه دارید که از این تیم و ورزش استان حمایت کنید حال اگر به اعتقاد خودتان دارید حمایت می کنید اما باز هم نتیجه مطلوب را نمی گیرد ببینید مشکل کارکجاست زیرا با همفکری و وقت گذاشتن می‌توان هر مشکلی را به خوبی حل کرد.

 مشکلات آذرخش را تنها مشکل یک تیم ندانید چون این تیم مال مردم این استان می باشد و مردم استان هم به خوبی آذرخش را دوست دارند.

 

از روزی که آذرخش توانست نام هرمزگان را در فوتسال کشور طنین انداز کند  خیلی ها از نام آذرخش برای خودشان استفاده کردند اما هرگز گامی برای این تیم مردمی بر نداشتند تا حال و روزش این گونه باشد.

 

شما مسوول هم باید مثل این هواداران در کنار آذرخش باشید و این تیم را تنها نگذارید.

 

آذرخش نشان داده است که با کمی حمایت می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد .

 

وقتی این تیم‌ با این همه مشکلات می‌تواند چندین سال سهمیه لیگ برتری استان را حفظ کند یقینا با حمایت جدی تر می تواند در همین لیگ برتر هم حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

 

 
یک موضوعی که باید به آن هم اشاره داشت این است که در این چند سال حضور تیم آذرخش در مسابقات کشوری ، هوادران هرمزگانی هیچ وقت این تیم را تنها نگذاشته‌اند و به قولی خیلی از مطالبات این تیم توسط همین هوادران از مسولان گرفته شده است.

 

حرف آخر من با مسولان این است که دلتان برای ورزش استان بسوزد و اجازه ندید تیمی که با خون دل خوردن به لیگ برتر آمده است این گونه وبه راحتی آب خوردن از بین برود وبلایی که سر ورزش آلومینیوم المهدی آمده سر باشگاه آذرخش هم بیاید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها