آغاز به کار نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بندرعباس



نمایشگاه هفته دفاع مقدس با به نمایش گذاشتن دستاورد‌های جدید نظامی در بوستان ولایت بندرعباس آغاز به کار کرد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری صداوسیما، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: در این نمایشگاه موشک ها، خمپاره ها، توپ‌های جنگی به نمایش گذاشته شده است.

سرهنگ حسین درویشی افزود: در ۱۸ غرفه این نمایشگاه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیج مستضعفان، نیرو‌های هوایی و دریایی ارتش و سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و پدافند آخرین دستاور‌های حوزه نظامی خود را ارائه کرده اند.

 

وی گفت: به منظور آشنا کردن کودکان، نوجوانان و جوانان با فرهنگ دفاع مقدس غرفه سرباز کوچک، هنر‌های تجسمی، فرمانده جوان، نقاشی و تیراندازی نیز راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس افزود: بازسازی عملیات غرورآفرین خیبر توسط بسیجیان گردان بیت المقدس حوزه شهید آرمات بندرعباس از برنامه‌های ویژه این نمایشگاه است.

 

سرهنگ حسین درویشی هدف از برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس را ایجاد شور و نشاط و امیدواری بین مردم، و اطلاع از آخرین دستاورد‌های نظامی کشور عنوان کرد.

استاندار هرمزگان نیز در بازدید از این نمایشگاه گفت: هفته دفاع مقدس که جزو هویت‌های ملی ما ایرانی هاست یادآور رشادت‌های و دلاوری‌های رزمندگان و فرزندان این ملت است.
فریدون همتی افزود: این هفته خاطره هجوم و تجاوز دشمن بعثی به کشور اسلامی را در ذهن مردم ایران زنده می‌کنند.

 

وی گفت: امروز نیرو‌های هوایی و دریایی ارتش و سپاه پاسداران با حفظ و حراست از مرز‌های کشور اجازه هیچ گونه تجاوزی را به دشمن نمی‌دهند.

استاندار هرمزگان افزود: با تکیه بر ارزش‌های دفاع مقدس و همت جوانان و داشمندان کشور و تکیه بر توان داخلی، تجهیزات نظامی روز به روز در حال توسعه و گسترش است.

 

فریدون همتی گفت: با اقتدار ملت ایران و هدایت‌های رهبری و همدلی وحدت بین مسئولان توطئه دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و تحریم‌های آنان برای ما بی اثر است.

این نمایشگاه تا ششم مهر عصر‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برپاست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها