رئیس میراث فرهنگی رودان استعفا داد



در اعتراض به عدم حمایت های لازم، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رودان از سمت خود استعفا داد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری شبستان، رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان رودان در اعتراض به عدم حمایت های لازم و پرداخت نشدن شش ماه حقوقش، از سمت خود استعفا داد.

یک منبع آگاه گفت: « رحیم سالاری » که از ماه ها قبل پیگیر جلب حمایت های لازم از سوی متولیان امر و همچنین دریافت حقوقش بود پس از عدم توجه به خواسته هایش استعفای خود را کتبا تقدیم مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان کرد که مورد موافقت قرار گرفت.

 

گفته می شود، علت استعفای سالاری به خاطر بی توجهی مدیرکل به پیگیری خواسته های وی بوده است. عدم حمایت های لازم از مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رودان از دیگر دلایل استعفای این مدیر عنوان شده است.

شایان ذکر است؛ « رحیم سالاری » از فرهنگیان شهرستان رودان است که از اول فرودین تا 31 شهریور به مدت شش ماه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان را مدیریت کرد.

 

ارتباط موثر با رسانه ها و معرفی مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ظرفیت های این حوزه ها، برگزاری دوره های مستمر و منظم آموزشی در رشته های مختلف صنایع دستی در سطح شهرستان، صدور مجوز تاسیس خانه های صنایع دستی و ... از شاخص ترین اقدامات این مدیر جوان طی مدت شش ماه مدیریت اداره میراث فرهنگی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها