آموزش مقطع ابتدایی بیشتر مورد توجه باشد



رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان گفت : مقطع ابتدایی مقطع مهم و حساسی در دوران تحصیلی به شمار می رود که هم خانواده ها و هم معلمان باید به آن توجه کنند.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، حجت الاسلام محمد اعتمادی صبح امروز در آئین آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: دوره تحصیلی ابتدایی شالوده و زیر بنای آموزش و پرورش دانش آموزان است و باید در این سن و مقطع تحصیلی به آموزش لازم که ملکه ذهن فرزندانمان می‌شود پرداخت.

وی همچنین نقش خانواده ها را اولین و مهم ترین نقش خواند و افزود : توجه به مسائل تربیتی و اخلاقی کودک و آموزش مسائل دینی و معنوی را در ابتدا از خانه می آموزد و اگر اعضای خانواده الگوی خوبی برای فرزندان نباشند ممکن است راه اشتباهی را طی کنند.

در بخش دیگری از این مراسم فرماندار شهرستان بستک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی درس آموزی از این مکتب عاشورا و انقلاب اسلامی را مهم خواند و گفت: باید معلمان از ابتدای سال در کنار آموزش تحصیلی آموزش های دینی و معنوی را نیز به دانش آموزان بیاموزند و این جز وظایف هر معلم است.

در این مراسم دانش آموزان کلاس اولی پس از عبور از زیر قرآن و دریافت کلاس اولین روز تحصیلی خود را در کلاس های درس آغاز کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها