نمایشگاه دفاع مقدس در قشم گشایش یافت



 صبح ساحل به نقل از - ایرنا - نمایشگاه دفاع مقدس و یادبود یکهزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان شامگاه یکشنبه در قشم گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: غرفه‌های کودک و نوجوان، بهزیستی و مشاوره، صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب و ویزیت رایگان بیماران غرفه های بخش فرهنگی را تشکیل می‌دهد.

محمد سالاری افزود: در بخش رزمی نمایشگاه نیز اداوت نظامی در معرض دید عمومی قرار دارد و در کنار آن کار با سلاح‌های سبک و سنگین به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، مسابقات ورزشی نیز برگزار می‌شود که ۴۸ نفر در قالب ۱۶ تیم سه نفره و در میدان موانع با ۱۲ بخش مختلف به رقابت می‌پردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: با هدف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، غرفه «ماه مهربان» نیز در نمایشگاه دایر است و به جمع‌آوری کمک‌های بازدیدکنندگان می‌پردازد.

 وی افزد: نشست‌های بصیرتی و فراخوان گردان‌های رزمی مستقر در جزیره از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

سالاری خاطرنشان کرد: افزون بر ۲۲۰ بسیجی در آماده‌سازی، مدیریت و حراست از این نمایشگاه مشارکت دارند.

نمایشگاه دفاع مقدس و یادبود یک هزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان از یکشنبه شب  تا پایان هفته دفاع مقدس و از ساعت ۲۰ الی ۲۳ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها