شب شعر انتهای شهریور به منظور پاسداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد


نویسنده: شیوا شاکری

به گفته مسئول آفرینش های ادبی، شب شعر "انتهای شهریور" با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان هرمزگان و حوزه هنری استان هرمزگان و با حضور جمعی از شاعران استان از شهرهای بندرعباس، میناب و رودان؛ برگزار شد. در این جلسه که در مجموعه بوکتاب برگزار شد در ابتدا انوشیروان پیش دار، رییس حوزه هنری ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: "حوزه هنری استان هرمزگان برنامه های مختلفی را برای پاسداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته است که این شب شعر یکی از این برنامه هاست." وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود که پایان شهریور برای ملت ما آغاز جنگی بود که در آن شاهد دلاوری ها و رشادت رزمندگانی بودیم که برای دفاع از اعتقادات و سرزمین خود به نبرد با جبهه باطل شتافتند و این امنیتی که امروز در جامعه است را به ارمغان آوردند.
در ادامه رضا کمالی زرکانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم بیان داشت: "سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از هنرمندان است و این اداره تلاش خود را می کند که در کنار این عزیزان باشد."
در بخش اصلی این نشست شاعران با خوانش اشعار متناسب با هفته دفاع مقدس، به رزمندگان و شهدای این هشت سال ادای احترام کردند که میتوان به راشد انصاری، عبدالحسین انصاری، زینب احمدنیا، مریم سیدافقهی، زهرا اسپید، شیوا شاکری، فیروزه دهقانی، یعقوب سهوزاده، عباس صابری پناه، غلام امینی دومشهری، خاتون رئیسی، لقمان نظری و ... اشاره کرد.
قابل ذکر است در پایان این نشست ادبی در حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، معاون فرهنگی حوزه هنری استان هرمزگان، رییس حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، از مدیریت مجموعه فرهنگی بوکتاب نیز به پاس همراهی مشفقانه با فرهنگ استان تقدیر به عمل آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها