گسترشی سامانه بارشی در هرمزگان از فردا،احتمال اختلال در ترددهای دریایی



به گزارش صبح ساحل،به نقل از ایسنا،مرضیه سی‌سی پور گفت: طی امروز در برخی نقاط استان ناپایداری جوی و دریایی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در ساعات صبح مه صبحگاهی و غبار محلی و وضعیت دریا مساعد خواهد بود، تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر با تأثیر امواج ناپایدار رشد ابر خواهیم داشت که در ارتفاعات استان از جمله مناطق شرقی و شمالی با رگبار موقتی باران و رعدوبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد همراه خواهد بود.

سی‌سی پور اضافه کرد: توصیه می‌شود با توجه به تأثیر موج بارشی در ساعات بعدازظهر از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: در ساعات بعدازظهر با توجه به افزایش ابرناکی در محدوده تنگه هرمز افزایش باد نیز پیش‌بینی و توصیه می‌شود شناورهای سبک در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب از تردد دریایی خودداری کنند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان ادامه داد: با تقویت بادهای جنوب شرقی از روز جمعه، دریا متلاطم خواهد شد و طی روزهای شنبه و یکشنبه با وزش باد نسبتاً شدید احتمال اختلال در ترددهای دریایی دور از انتظار نخواهد بود.

سی‌سی پور در پایان با اشاره به اینکه از لحاظ دمایی در برخی نقاط شاهد کاهش نسبی دما در طول روز خواهیم بود، اظهار کرد: از روز جمعه تا اوایل هفته آینده سامانه بارشی در استان گسترش‌یافته و مناطق بیشتری در شرق ،مرکز ،غرب و برخی نقاط دریایی تحت تأثیر بارش‌های رگباری قرار خواهد گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها