سیل درشرق هرمزگان ۴کشته برجاگذاشت/ عملیات جستجو همچنان ادامه دارد



مدیرعامل جمعیت هلال احمرهرمزگان با اشاره به کشته شدن ۴نفر بر اثر وقوع سیلاب در شرق هرمزگان از ادامه عملیات جستجو برای یافتن مفقودین احتمالی خبر داد.
 به گزارش صبح  ساحل ؛علی اعمی برنطین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با اشاره به 
آخرین جزییات امدادرسانی در حوادث جوی متاثر از سیلاب و آبگرفتی در مناطق شرق استان اظهار کرد: به دنبال وقوع بارندگی های سیل آسا و در محدوده دو شهرستان جاسک و بشاگرد حوالی شهرک مطهری یک خودرو ۴۰۵ در رودخانه شریفی واژگون می شود.
 وی افزود:بلافاصله پس از دریافت گزارش دو تیم از شهرستان های بشاگرد و جاسک به منطقه اعزام و عملیات جستجو و امداد از  ساعت ۱۷و ۳۵دقیقه آغاز شده است.
 اعمی تصریح کرد:در این حادثه یک خانم، یک آقا جان خود را از دست دادند و با تلاش نیروهای امدادی راننده خودرو زنده از سیلاب بیرون كشیده همچنین تلاش ها برای جست و جوی کودک مفقودی ادامه دارد.
 وی ادامه داد: در حادثه ای دیگر حوالی روستای در پهن میناب یک خودرو سواری در سیلاب گرفتار می شود که بلافاصله دو تیم از شعبه هلال احمر میناب به محل حادثه اعزام می شود.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان افزود:تیم های جستجو و نجات فعالیت خود را از ساعت ۲۰و ۵۱دقیقه آغاز کردند که تا کنون پیکر بی جان دو سرنشین آقا از سیلاب بیرون کشیده شده است.
 اعمی خاطر نشان کرد:آمار دقیقی از سرنشینان این خودرو در دست نیست اما جستجوها برای مفقودین احتمالی ادامه دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها