فرماندار بندرعباس:

حل مشکل بیمه روستائیان در اولویت دهیاران قرار گیرد



فرماندار بندرعباس گفت: پوشش بیمه ای روستائیان امری ضروری است و دهیاران باید نسبت به بیمه کردن کلیه اهالی روستا اقدامات لازم را انجام دهند.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری موج، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس در همایش شوراها و دهیاران بخش قلعه قاضی، اظهار داشت: روستائیان گرامی؛ انسان هایی صادق و بی ریا هستند؛ از هر فرصتی باید جهت خدمت به روستائیان استفاده کرد.

وی در ادامه افزود: ضرورت دارد دهیاران ، در خصوص کارهای مربوط به دهیاری مطالعه داشته باشند؛ تا با تسلط بیشتری بتوانند به کار خود ادامه دهند و همچنین قوانین را در بحث هزینه کردها و شوراها در مصوبات رعایت کنند.

 

فرماندار بندرعباس پوشش بیمه ای روستائیان را امری ضروری دانست و تاکید کرد: دهیاران باید نسبت به بیمه کردن کلیه اهالی روستا، در زمینه های مختلف، اقدامات لازم را انجام دهند.

کناری گفت: تسریع دستگاه های اجرایی استان در حل مشکلات کار آفرینان و سرمایه گذاران شهرستان امری ضروری است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان کرد: دهیاران جهت اصلاح و بهسازی راه های روستایی همکاری های لازم را با راهداری داشته باشند.

فرماندار بندرعباس گفت: فصل زمستان نزدیک است و باید هشدارهای لازم را به مردم و دانش آموزان که از جاده ها و آب نماها عبور می کنند داده شود؛ تا هنگام بارندگی با آب هایی که از روستاهای بالادست جاری می شود دچار حادثه نشوند.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن فصل گردشگری در استان، خاطرنشان کرد: لازم است کار و تلاش بیشتری در جهت زیباسازی منظر روستایی و همچنین توسعه رونق زیرساخت های جلب گردشگر انجام گیرد.

کناری در پایان گفت: با توجه به ظرفیت کشتارگاه قلعه قاضی و همچنین حاصل خیزی زمین و آب کافی در این بخش، باید توسعه دام سبک و سنگین در استان و حتی استان های همجوار را جدی گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها