امحا بیش از 11 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان



سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان  در این مراسم بابیان اینکه یکی از   اولویت اصلی ناجا  مبارزه با قاچاق مواد مخدر است گفت: از اول سال جاری تاکنون  بیش از 37 تن  انواع مواد مخدر  کشف و ضبط شد .

سرهنگ محمدناصر توکلی   ادامه داد: این مقدار مواد مخدر از  انهدام 38 باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر  و اجرای579  طرح پاکسازی  به‌دست‌آمده است . وی از دستگیری اشرار و قاچاقچیان نیز سخن گفت و تصریح کرد: پس از  هفته‌ها  اقدامات  اطلاعات هزار و  861 نفر از اشرار و قاچاقچیان  که در حوزه  ترانزیت مواد مخدر از مرزهای آبی و خشکی  فعالیت داشتند دستگیر شدند.

سرهنگ توکلی با اشاره به کشف 25 قبضه سلاح گرم در انهدام باندها گفت: در تعامل با  قضات دستگاه قضایی ، همکاری سایر دستگاه‌ها و شورای هماهنگی مواد مخدر ، بیش از  40 واحد مسکونی که در تور اطلاعاتی عوامل انتظامی  قرار داشتند  شناسایی شدند.

وی ادامه داد: این منازل به محلی جهت  خرده‌فروشی مواد مخدر تبدیل‌شده بود که از این تعداد منازل،  8 باب ضبط شد. به گفته سرهنگ توکلی در این مدت 454 دستگاه خودرو  مربوط به قاچاقچیان که در حمل مواد مخدر  فعالیت می‌کردند به ارزش  بالای 500 میلیارد تومان  توقیف و ضبط شد، همچنین 112 دستگاه  موتورسیکلت و بالغ برهزارو 500 میلیارد ریال از اموال قاچاقچیان  شناسایی شد  و مراحل قانونی  در حال  اجرا است.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان  یادآور شد:با حضور خانواده شهدای مواد مخدر و مسئولین حاضر  بیش از 11 تن مواد مخدر غیر دارویی  شامل 11 تن و 267کیلوگرم از  نوع حشیش ، 208 کیلوگرم از  شیشه ،201 کیلوگرم  از نوع شیره ،63 کیلوگرم از نوع سوخته تریاک  و...امحا شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها