برخورد مرزبانی با قاچاقچیان بدون اغماض خواهد بود



به گزارش صبح ساحل،خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ حسین دهکی صبح امروز در رزمایش دریایی هفته ناجا اظهار داشت: مرزبانی استان هرمزگان با برگزاری رزمایش دریایی تحت عنوان نمایش آرامش خلیج فارس نوید افزایش اثر بخشی را در ماموریت های خود می دهد. 

وی افزود: این نوید را می‌دهیم با تلاش جهادی بر اقدامات خود بیافزاییم و می‌کوشیم با افزایش اثر بخشی ماموریت های خود را به سامان برسانیم. 

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: نیروهای مرزبانی در کنار سایر نیروهای مسلح با وحدت همه جانبه، تمام کوشش خود را به کار می‌بندد با افزایش خدمات خود دریا، آرامش را در استان تقویت کند. 

وی ادامه داد: برای مرزبانی مطابق فرمایش مقام معظم رهبری خط قرمز مبارزه با قاچاق کالا است و در این زمینه عزم جدی داریم با قاچاقچیان بدون اغماض برخورد کنیم. 

وی با تاکید بر این مطلب که نیروهای مرزبانی با گذارندن دوره‌های آموزشی لازم آماده جانفشانی برای کشور هستند بیان کرد: ابلاغ این رزمایش دریایی دادن اطمینان به مردم است که تا زمانی که نیروهای مرزبانی در حال خدمت باشند در چارچوب قانون با قاچاقچیانی که هرمزگان را به عنوان حیاط خلوت خود پنداشته اند و آرامش را استان سلب کرده اند بدون اغماض برخورد کنیم.

گفتنی است، از صبح امروز رزمایش دریایی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با عنوان نمایش آرامش در خلیج فارس با حضور فرمانده مرزبانی کشور و استاندار هرمزگان بر روی لندیگ کرافت در حال برگزاری است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها