نایب قهرمان آسیا در بندرعباس زانو زد


نویسنده: فرشته قاسمی

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری خانگی میزبان تیم مس سونگون ورزقان بود و این تیم را با شکست سنگین بدرقه کرد. 
در بازی عقب افتاده هفته هشتم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ امروز (پنجشنبه) تیم آذرخش در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم مس سونگون ورزقان رفت.
دو تیم بازی را هجومی شروع کردند‌. هنوز سه دقیقه از بازی نرفته که دروازه آذرخش توسط مهدی جاوید باز شد.
آذرخش که اصلا برای باخت به میدان نیامده بود و یک تیم کاملا متفاوت نسبت به بازی های قبلی خود بود موفق شد خیلی زود به گل برسد و میلاد چراغی گل مساوی را برای این تیم به ثمر رساند.
درادامه بازی آذرخش می توانست به گل های دیگری دست پیدا کند اما این اتفاق نیفتاد و برای بار دوم مهدی جاوید برای مس سونگون گلزنی کرد تا نیمه نخست دو بریک به سود مس به پایان برسد.
در نیمه دوم این بار آذرخش بود که خیلی زود به گل رسید و بهزاد میری زاده دروازه علیرضا صمیمی را باز کرد تا همه چیز دوباره مساوی شود.
افضل سر مربی تیم مس وقتی که تیمش گل سوم را دریافت کرد دست به پاور پلی زد اما تصمیمش درست نبود و گل های دیگری را پذیرفت. گل چهارم را برای آذرخش امین نصراله زاده، گل پنجم پوریا گلشنی گل ششم و هفتم را محمد بنی اسدی به ثمر رساند. 
گل های سوم و چهارم مس سونگون را هم مهدی جاوید زد تا در این بازی به تنهایی چهارگل زده باشد.
این بازی در پایان با نتیجه ۷ بر چهار به سود آذرخش بندرعباس به پایان رسید تا مس سونگون شکست سنگینی را تجربه کرده باشد.
در این بازی محمدخرم، عارف شبانگرد، محمد بنی اسدی، بهزاد میری زاده، مهرداد قنبرزاده زاده، میلاد چراغی، امین نصراله زاده، پوریا گلشنی، سعید رضوانی، محمد زاهدی، امین خون جهان و متین قادری با هدایت عباس روز پیکر برای آذرخش بازی کردند.
برای تیم مس سرنگون ورزقان که هدایت آن را علی افضل برعهده داشت، علیرضا صمیمی، سعید مومنی، مهدی جاوید،فرهاد فخیم، بابک نصیری، ابوالقاسم عروجی، علیرضا عسکری، سالار آقا پور، توحید لطفی، محمد حاجی زاده ، مسلم اولاد قباد و احسان سلیمانی بازی کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها