مدرس مطرح کرد:

روند اجرایی احداث بیمارستان های بندرعباس بررسی و پیگیری شد



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: باید طبق وعده ای که به مردم داده شده ساخت بیمارستان های ۵۳۱ تختخوابی و شریعتی به پایان برسید.
به گزارش صبح ساحل، رضا مدرس در نشست با کارفرما و پیمانکاران دو پروژه بزرگ بیمارستانی بندرعباس، افزود: ساخت و بهره برداری از این دو پروژه همواره مورد تاکید دکتر همتی استاندار هرمزگان است که باید بتوان طبق زمان بندی این پروژه ها افتتاح شود‌.
وی با بیان اینکه معاونت عمرانی استانداری از تمامی توان خود برای رفع مشکلات پیشروی پروژه استفاده خواهد کرد، گفت: به منظور تسریع در روند کار استانداری هرمزگان نیز در کنار پیمانکاران این پروژه قرار خواهد گرفت و در موانع های احتمالی آنها را همراهی خواهد کرد.
مدرس با بیان اینکه پیگیری مستمر استاندار هرمزگان منجر به تخصیص اعتبارات ساخت بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس شد؛ افزود: به منظور ساخت این بیمارستان ها که از نیازهای اصلی مردم استان است، دکتر همتی تمام تلاش خود را برای تخصیص اعتبار مورد نیاز انجام داد و الان نوبت پیمانکاران است که نقش خود را در اتمام و بهره برداری از این پروژه ها ایفا کنند.
وی تصریح کرد: با توجه نیاز مبرم استان به فضای درمانی، تلاش در راستای بهره برداری این بیمارستان ها، دینی مردم هرمزگان گردن همه متولیان این پروژه هاست که باید هر چه سریع تر به بهره برداری برسند.
گفتنی است، در پایان این جلسه پیمانکار پروژه بیمارستان شریعتی متعهد شد که فاز اول این بیمارستان را تا نیمه دی ماه  ماه سال جاری آماده بهره برداری کند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها