نایبند، تکاوران ، کشاورز و جاسک تیم های برتر فوتسال بانوان



هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان هرمزگان با انجام چهار بازی دنبال شد و یک دیدار به دلیل تعمیرات سالن لغو شد.
این مسابقات در سه گروه برگزار خواهد شد که در
گروه غرب سه تیم هیات قشم،اسطوره رویدر و مانگرو بندرخمیر، در گروه شرق کشاورز میناب، آزادگان رودان ، مکران جاسک و امید مکران گهردو سیریک ودر گروه مرکز تیم های تیپ تکاوران بندرعباس، نایبند بندرعباس ، هیات جزیره هرمز و مقاومت میناب با هم به رقابت می پردازند.
در هفته دوم این رقابت ها نایبند میزبان مقاومت میناب بود که این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داد . گل های تیم نایبند بندرعباس را مهرانگیز زاهدی
،مهسا عرب و وجیهه صادقی به ثمر رساندند.
تیپ تکاوران در یک بازی پرگل شش بر چهار هیات هرمز را درهم شکست. برای تیپ تکاوران چهار گل ملیحه نورالدینی و دو گل طیبه ایرانی به ثمر رساند. برای هیات جریره هرمز هم سه گل فائزه اسلامی ویک گل هم‌ نوشین شفیعی زد.
کشاورز میناب چهار بر سه آزادگان رودان را برد.
فریده رهی سه گل و صدیقه نجفی یک گل برای کشاورز میناب زدندو مهدیه اذنب، فاطمه ارزیاب و بنفشه رضا زاده برای آزادگان رودان هر کدام یک گل به ثمر رساندند. ‌
مکران جاسک میزبان امید مکران سیریک بود که بانوان جاسکی چهار بر دو به برتری رسیدند. زهرا خداویسی دو گل ، راضیه ملایی و ستاره محمدی گلزنان تیم مکران جاسک در این دیدار بودند. دو گل تیم بانوان سیریک توسط نرگس زارعی و فاطمه درانی گل به خودی به ثمر رسید.
اسطوره رویدر در خانه میزبان مانگرو بندرخمیر بود که این بازی به دلیل تعمیرات سالن لغو شد.
در پایان هفته دوم فریده رهی از تیم کشاورز میناب و ملیحه نورالدینی از تیم تکاوران بندرعباس هرکدام با ۸ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفته اند.
بنفشه رضا زاده از تیم آزادگان رودان با ۶ گل زده در مکان دوم قرار دار‌د. مهدیه ازنب از تیم آزادگان رودان و زهرا پور دعایی از تیم کشاورز میناب با چهار گل زده در مکان سوم گلزنان قرار دارند.
سمانه رحیمی از کشاورز میناب، فاطمه یگانه از تیم نایبند بندرعباس ، زهرا خداویسی از تیم مکران جاسک ، فائزه اسلامی و نوشین شفیعی هردو از تیم هیات هرمز هرکدام با سه گل زده گلزنان بعدی لیگ برتر فوتسال بانوان هرمزگان هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها