تمام کاندیداهای انتخابات ازحقوق برابر برخوردار هستند



به گزارش صبح ساحل ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در انتخابات پیش رو به دور از هر گونه سلیقه سیاسی، حقوق همه کاندیداها باید محترم شمرده شود و این اطمینان در آنها ایجاد شود که تمام کاندیداها از حقوق برابر برخوردار هستند.

 

سعید ناجی عصردوشنبه در ستاد انتخابات این استان اظهار داشت: فرمانداران باید با تمامی کاندیداها به یک گونه برخورد کنند و همگی باید در اجرای انتخابات بی طرف بوده و از جانبداری بپرهیزیم چرا که بخش مهمی از سلامت انتخابات به رفتار و عملکرد مجریان و دست اندرکاران برگزاری مربوط می‌شود

 

وی ادامه داد: مهمترین اولویت ما برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم و در فضایی آرام و قانونمند بوده و رمز اولیه برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، قانونمندی، عملکرد شفاف، بی‌طرفانه و صداقت مجموعه‌ مجریان انتخابات است.


 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا فضا برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان مهیا شود و این امر بر عهده تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

 

ناجی خاطرنشان کرد: برای داشتن مجلس قوی نیازمند یک انتخابات خوب هستیم و شفافیت همراه با رعایت اصل بی طرفی و تشویق مردم به منظور مشارکت حداکثری از نکاتی است که باید در برگزاری انتخابات پیش رو توسط فرمانداران با دقت اجرایی شود زیرا داشتن مجلس خوب نیازمند برگزاری انتخابات خوب است.

 

وی، فرمانداری را یک دستگاه نظارتی برشمرد و گفت: وظیفه اجرائی فرمانداری برگزاری انتخابات است و باید فرمانداران فعالیت‌های خود را به نحوی برنامه‌ریزی کنند که به آن نقطه مطلوب برسند.

 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها