تشریح جزئیات فرد مصدوم حادثه آتش‌سوزی در بندرعباس



مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی هرمزگان به بیان جزئیات فرد مصدوم حادثه آتش سوزی در محله درخت سبز بندرعباس پرداخت.

به گزارش صبح ساحل فاطمه نوروزیان صبح امروز  با اشاره به حادثه آتش سوزی رخ داده، اظهار داشت: بامداد امروز یک حادثه آتش سوزی بر اثر نشتی گاز و انفجار در یک منزل مسکونی در محله درخت سبز بندرعباس رخ می‌دهد.

وی در ادامه افزود: بعد از این حادثه و بعد از اطلاع به اورژانس سریعا عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام و فرد مصدوم به بیمارستان شهید محمدی منتقل می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی هرمزگان به وضعیت درمانی فرد مصدوم پرداخت و خاطر نشان کرد: فرد مصدوم مرد جوان ۳۸ ساله ای است که دچار سوختگی شدید شده است.

سوختگی ۶۸ درصدی 

نوروزیان در پایان با بیان اینکه فرد مصدوم دچار سوختگی شدید شده است، بیان کرد: مصدوم دارای ۶۸ درصد سوختگی است و در حال در بخش سوختگی بیمارستان شهید محمدی تحت درمان و مراقبت است.

گفتنی است، بامداد دوشنبه، یک حادثه آتش سوزی بر اثر نشتی گاز در منزل مسکونی در محله درخت سبز(دوراهی ایسنی)رخ می دهد که در اثر این حادثه دو منزل تخریب و یک نفر دچار سوختگی شدید می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها