فولاد هرمزگان پیشرو در حمایت از ورزش کارگری



به گزارش صبح ساحل، معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان گفت: این شرکت در حمایت از ورزش کارگری پیشرو است و هدف خود در ورزش را بر توسعه ورزش کارگری گذاشته است.

کیکاوس ندایی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کارگری کشور در مجموعه ورزشی غدیر بندرعباس ضمن تبریک قهرمانی تیم فولاد هرمزگان در این رقابت ها اظهار داشت: این قهرمانی نشان داد که سرمایه گذاری شرکت در ورزش کارگری مثمرثمر بوده و نتیجه آن هم ایجاد شور و نشاط در بین کارگران و بهره وری بیشتر شرکت از نیروی کار خود می باشد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت فولاد هرمزگان نگاه ویژه ای به ورزش کارگری داردخاطر نشان کرد: شرکت در حال حاضر در 16 رشته ورزشی کارگری فعالیت مستمر دارد.

معاون منابع انسانی فولاد از حضور سه تیم کارگری این شرکت در حال حاضر در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: فوتبال چمنی، فوتبال ساحلی و فوتسال سه رشته ای هستند که در سطح کشور فعالیت می کنند.

ندایی ورزش کبدی را هم از رشته های فعال در شرکت فولاد هرمزگان برشمرد و یادآور شد: پتانسیل خیلی خوبی این رشته در سطح ملی داردکه با هماهنگی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل شرکت فولاد میزبانی اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی کارگری کشور را پذیرفتیم.

وی نگاه مدیر عامل شرکت فولاد را نگاهی اجتماعی و ورزشی برای این استان ذکر کرد و افزود: امیدواریم با حمایت های وی بتوانیم موفقیت های بیشتری در سطح ملی برای این استان کسب کنیم.

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان در پاسخ به این پرسش که آیا موافق تیمداری در سطح کشور هستید یا نه؟ اظهار داشت: در حال حاضر نگاه مجموعه فولاد به ورزش نگاه به ورزش کارگری است، نگاه باشگاه داری ندارد و در حوزه ورزش کارگری با حمایت مدیر عامل شرکت تا مسابقات جهانی نیز می توانیم فعالیت کنیم.

ندایی فعالیت اصلی فولاد هرمزگان را صرفا در ورزش کارگری و شهروندی برشمرد و گفت: به همین دلیل با باشگاه‌های مختلف در سطح شهر قراردادهای مختلف بسته شده است تا کارگران و کارکنان فولاد بتوانند فعالیت های ورزشی خود را بر حسب علاقه ادامه دهند.

وی ادامه داد: برای این قهرمانی نیز از سوی شرکت پاداش هایی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که به آنها اهدا خواهد شد.

معاون منابع انسانی در پایان تاکید کرد: حمایت این شرکت در ورزش کارگری تا بالاترین سطح در دنیا ادامه خواهد داشت و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها