کارت هوشمند ملی ۸۸ درصد از مردم هرمزگان صادرشد



تاکنون کارت هوشمند ملی برای ۸۸ درصد از جمعیت واجد شرایط ثبت نام شده در استان هرمزگان صادر شده است.

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: جمعیت هدف استان برای کارت هوشمند ملی یک میلیون و۲۰۰ هزار نفر است که از این شمار بیش از یک میلیون و ۱۳ هزار نفر کارت خود را دریافت کردند.


داوید صادقی افزود: از ۱۲ درصد باقیمانده جامعه هدف نیر خواستاریم هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی به ثبت احوال مراجعه کنند.


وی بیان داشت: افراد واجد شرایط برای دریافت کارت هوشمند ملی نخست باید درسایت  www.ncr.ir ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند و درمرحله بعد با مراجعه به دفتر پیشخوان و یا دفتر پست مراحل ثبت نام تکمیلی را انجام دهند.


مدیرکل ثبت احوال هرمزگان اظهارداشت: متقاضیان کارت هوشمند ملی پس از دریافت پیامک، سریع برای تحویل کارت و فعالسازی آن به آدرس قید شده مراجعه نمایند و در صورت مراجعه نکردن و امحای کارت، باید مجدد نسبت به طی مراحل ثبت نام اقدام نموده که متحمل هزینه خواهند شد.


صادقی ادامه داد: کارت هوشمند ملی از ابزارهای نوین به شمار می‌رود و می‌تواند همه مسوولان را درجهت برنامه ریزی، تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری کند.

وی گفت: ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی و بویژه بانک‌ها با کارت هوشمند ملی صورت می گیرد وبرای کسانی که هنوز کارت خود را دریافت نکرده با استفاده از رسید مهرشده تکمیل ثبت نامی (کارت هوشمند ملی) همراه با اصل شناسنامه امکان پذیراست.


فراهم شدن امکان امضای دیجیتال، شناسایی و تصدیق هویت افراد به شکلی مطمئن از مزایای چندمنظوره کارت هوشمند ملی است.


ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی برای افراد واجد شرایط بالای ۱۵ درهرمزگان از سال ۹۱ کلید خورد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها