آخرین اخبار از فیلم های بر روی پرده سینماهای بندرعباس



فیلم های “مسخره باز” ،”هزارتو”، “ماجرای نیمروز : رد خون” و فیلم های “صدای منو می شنوید” و “درخونگاه” به ترتیب در سینما ستاره شهر و سینما ستاره جنوب بندرعباس به اکران در آمدند.

فیلم “مسخره باز” به کارگردانی “همایون غنی زاده “ و با بازی “علی نصیریان” ، “هدیه تهرانی” و “رضا کیانیان” در سینما ستاره شهر به اکران در آمد.

مسخره‌باز داستان جوانی (صابر ابر) شیفتهٔ بازیگری است که در یک سلمانی به همراه بابک حمیدیان کار می‌کند و شب‌ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می‌پردازد. صاحب‌کار او کاظم آقا (علی نصیریان) که فردی معتقد به اصول اخلاقی است سر ماجرایی با سرهنگ کیانی از قدیم‌الایام مشکل دارد و …

همچنین فیلم “هزارتو” به کارگردانی “امیرحسین ترابی” با بازی شهاب حسینی، ساره بیات و پژمان جمشیدی در سینما ستاره شهر به اکران در آمد.

در خلاصه این فیلم آمده است: زندگی یه هزارتووی پیچیده است، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجهش نمیشی.

همچنین فیلم “ماجرای نیمروز : رد خون” به کارگردانی “محمدحسین مهدویان” و با بازی “جواد عزتی” ، “هادی حجازی فر “ و “بهنوش طباطبایی”  در سینما ستاره شهر اکران درآمد.

این فیلم دومین قسمت از فیلم دیگر مهدویان، «ماجرای نیمروز» است که به حادثه تاریخی عملیات مرصاد می‌پردازد و داستان آن حول این اتفاق پیش می‌رود.

همچنین در سینما ستاره جنوب فیلم های “صدای منو می شنوید” و “درخونگاه “ به اکران در آمدند.

فیلم "صدای منو می شونید" به کارگردانی صادق پروین آشتیان با بازی پرویز پورحسینی، مژگان بیات، نگار عابدی، سعید داخ، حسن عباسی، یلدا قشقایی، عطا سلمانیان، احمد نیک پور، مرتضی ایمانی، کاوه آشنا، لادن قناد، حسن ناصری، ایرج افکار، مهرزاد خلیقی، پوریا نیک جو در سینما ستاره جنوب به اکران در آمد.

در خلاصه این فیلم آمده است: حالا بعد چند سال پسرم برگشته… ایناهاش… این کلید رو به جاش به من دادن می گن بیا، خوشحال باش… پسرت اومده… کلیدی که مال یه دره… یه دری که گم شده تو این شهر لعنتی… حالا من در به در، کوچه به کوچه دنبال یه درم که بهم بگه این دو تا تیکه استخون و این کلید زنگ زده پسرمه یا نیست…

همچنین فیلم های “تپلی و من” و "شبی که ماه کامل شد" در سینما غدیر بندرعباس به اکران درآمدند.

فیلم "تپلی و من" به کارگردانی حسین قناعت با بازی حسن معجونی، میترا حجار و یوسف تیموری در سینما غدیر به اکران در آمد.

در خلاصه این فیلم آمده است: زندگی رامین ، فیلم‌نامه‌نویس ۴۰ ساله‌ تنها و ناموفق با ورود پسری ۸ ساله به نام تپلی دگرگون می‌شود. چهره‌ی تپلی اما برای مرد بیش از حد آشناست.

فیلم "شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار با بازی الناز شاکردوست، هوتن شکیبا و شبنم مقدمیدر سینما غدیر به اکران در آمد.

در خلاصه این فیلم آمده است: روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران هست که درگیر عشق جوانی شهرستانی می شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آن ها رقم می خورد…

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها