بهره‌مندی ۸۴ درصد از هرمزگانی ها از دریافت پخش بازی‌های فوتبال خارجی در رسانه ملی



به گزارش صبح ساحل ، با تلاش کارکنان فنی صداوسیمای خلیج‌فارس بیش از ۸۴ درصد جمعیت استان هرمزگان پخش بازی‌های فوتبال خارجی رسانه ملی را از طریق گیرنده‌های دیجیتال مشاهده می‌کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس با اعلام این خبر افزود : هم‌اکنون ۹۷ درصد از مناطق هرمزگان زیرپوشش سیگنال رسانی دیجیتال قرار دارد.

مهران جلایی تصریح کرد: فرستنده‌های پرقدرت هم‌اکنون در ایستگاه‌های گنو، کیش، جناح، رودان، بندرلنگه و خمیر با استفاده از سیستم‌های سیگنال رسانی غیر ماهواره‌ای (DRD سیگنال رسانی زمینی ) نصب و راه‌اندازی شده است و در آینده‌ای نزدیک در سایر ایستگاه‌های استان نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سیگنال رسانی مناسب و پایدار در مناطق بشاگرد، رودان، بستک، میناب، جزایر و سایر مناطق هرمزگان به‌سرعت در دست بررسی و راه‌اندازی است که این روند افزایش سیگنال رسانی مطلوب به همه نقاط استان و بهره‌مندی شهروندان هرمزگانی از تصاویر با کیفیت تلویزیونی را به دنبال دارد.

جلایی در پایان عنوان کرد: با اجرای این طرح‌ها میزان بهره‌مندی شهروندان هرمزگان از دریافت تصاویر بازی‌های فوتبال به بیش از ۹۰ درصد می‌رسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها