مسوولان حمایت کنند امتیاز لیگ یک را خریداری می کنیم



به گزارش صبح ساحل ، غلامعلی دانشور مدیرعامل جدید باشگاه البدر بندرکنگ گفت: تمام سعی وتلاش مجموعه البدرکنگ گسترش همه رشته های ورزشی است. 
دانشور بعد از دریافت حکم مدیرعاملی خودش از دستان فرماندار بندرلنگه اظهار داشت : باشگاه البدر بندرکنگ این ظرفیت را دارد که علاوه بر رشته فوتبال در رشته های دیگر هم تیمداری کند و همان طور که در حال حاظر در رشته شطرنج و ورزش هوایی پاراگلایدر فعالیت خود را شروع کرده ایم .
وی در خصوص خریداری امتیاز لیگ یک فوتبال کشور هم گفت : با تصمیم بدر دریابان رئیس هیئت مدیره و موسس باشگاه البدر بندرکنگ قرار است این اتفاق بیفتد اما اگر مسوولان استان و شهرستان حمایت کافی را از باشگاه نداشته باشند به تنهایی نمی شود اقدامی انجام داد.
دانشور بیان داشت : من ۳۵ سال کار مدیریت ورزش کرده ام و به کار خود واردم و تمام سعی وتلاش خود را انجام خواهم داد تا باشگاه البدر بندرکنگ همچنان نامش در سطح ورزش کشور بدرخشد.
وی از تلاش های حسن آذری مدیرعامل باشگاه البدر بندرکنگ تشکر کرد و گفت : آذری برای این باشگاه زحمات زیادی کشیده است و یقینا از تجربیات ایشان در باشگاه استفاده خواهیم کرد.
مدیرعامل جدید باشگاه البدر بندرکنگ در پایان از بدر دریابان به عنوان کسی که تمام وجودش برای ورزش و به خصوص رده های سنی گذاشته است یاد کرد و گفت: اگر مسوولان ایشان را تنها نگذارند یقینا ورزش بندرلنگه و در کنارش ورزش هرمزگان گلستان خواهد شد.‌
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها