عوامل داخلی مرتبط با شبکه آمدنیوز معرفی شوند



به گزارش صبح ساحل،آیت الله سیدمحمدجواد رکنی ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه اظهار کرد: دانشگاه امام حسین(ه) را دانشگاهی مهم و از برکات بزرگ الهی می‌دانیم.

وی با اشاره به ضرورت تمرکز مسوولان سپاه پاسداران بر اعتلا و ارتقای این دانشگاه افزود: موفقیت‌های این دانشگاه موجب افتخار است اما ادامه پیشرفت آن را در تمامی سطوح ضرورت دارد.

امام جمعه بندرلنگه ادامه داد: آمریکایی‌ها با مواضع خصمانه خود، عزت سپاه پاسداران را افزون‌تر کرده‌ند چرا که دشمنی دشمنان خدا، بندگان مؤمن را عزیزتر می کند.

خطیب جمعه بندرلنگه گفت:  باید به گونه‌ای عمل کنیم که دشمنان از هیبت مردان جوان، مؤمن، فداکار و پرانگیزه بیمناک شوند که این مهمترین عامل بازدارندگی است.

آیت‌الله رکنی با اشاره به دستگیری مدیر کانال آمد نیوز توسط سپاه پاسداران، تصریح کرد: پاسداران گمنام امام زمان(عج) توانستند عنصر پلیدی با نام "روح الله زم" را که با کمک و حمایت سرویس‌های جاسوسی بیگانه، رسانه‌ای را علیه کشور ما راه‌اندازی کرده بود دستگیر کنند و این قدرت و شجاعت سپاه را نشان داد.

خطیب جمعه بندرلنگه تاکید کرد: باید عوامل درونی و بیرونی مرتبط با شبکه آمد نیوز شناسایی و معرفی شوند و قطعا هم چنین خواهد بود؛ چراکه برخی از عوامل داخلی احساس خطر کردند و همچنین زلزله ای در ارودگاه خارج نشینان به وجود آمده است.

وی حمله به نفت کش ایرانی در نزدیکی عربستان نشان از عجز آمریکا دانست و افزود: آن‌ها که نتوانستند از فروش نفت ایران جلوگیری کنند به این اقدامات روی آوردند که البته اقدامات دشمن بی‌ پاسخ نخواهند ماند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها