تئاتر " مثل میمون " نخستین نمایش همکاری هنرمندان هرمزگان و کرمان



تئاتر " مثل میمون "  به کارگردانی ابراهیم اسدی زیدآبادی نخستین نمایش همکاری هنرمندان هرمزگان و کرمان ۳۰ مهر الی سوم آبان ماه ساعت   در پلاتو آفتاب بندرعباس به روی صحنه می رود.

 

به گزارش صبح ساحل ، ابراهیم اسدی زیدآبادی در گفتگو با خبرنگاران ضمن قدردانی از همکاری های صورت گرفته در جهت اجرای این نمایش در بندرعباس گفت : در این نمایش بازیگران مطرح سینما ، تئاتر ، تلویزیون و رادیو حضور دارند.

 

وی افزود : تئاتر "  مثل میمون " در سبک کمدی وحشت و دارای موقعیت های متعدد نمایشی و از قصه ای جذاب و پر کشش برخوردار است.

 

وی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و انجمن نمایش استان تقدیر و تشکر کرد و عنوان داشت : این گام نخست در جهت تبادل هنری هنرمندان دو استان همجوار می باشد که دارای مشترکات بسیار در تاریخ ، فرهنگ ، آداب و رسوم می باشند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور گروه های مختلف از هر دو استان برای اجرای عموم نمایش باشیم.

 

گفتنی است : ابراهیم اسدی زیدآبادی ، نویسنده ، بازیگر ، کارگردان و مدرس تئاتر در استان کرمان می باشد که فعالیت نمایشی خود را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرده است و تاکنون بیش از ۲۰ نمایش را کارگردانی و در جشنواره های مختلف حضور داشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها