طرح «ارزشیابی توصیفی در آموزش و پرورش» نقد و بررسی می‌شود



نماینده انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان گفت: نشست تخصصی نقد و بررسی طرح ارزشیابی توصیفی در آموزش و پرورش در شهرستان جاسک در شرق استان هرمزگان برگزار می‌شود.

 به گزارش صبح ساحل ، محمد جمالدینی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار  داشت: این نشست با هدف بحث و بررسی درباره چیستی ارزشیابی توصیفی، چالش‌ها، موانع و فواید اجرای آن و همچنین آشنایی افراد شرکت کننده با شیوه اجرای این گونه نشست ها برگزار خواهد شد.

وی به معرفی سخنرانان این نشست پرداخت و افزود: شرکت کنندگان در این نشست از نظرات اساتید متخصص این حوزه ازجمله بهمن قره داغی رئیس گروه ارزشیابی کیفی وزارت آموزش و پرورش و ولید ترکمانی مدرس دانشگاه بهره‌مند خواهند شد.

نماینده انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان اضافه کرد: مرتضی علیدادی مدیر مدرسه و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و ابراهیم زارعی راهبر آموزشی و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد از دیگر سخنرانان این نشست خواهند بود.

جمالدینی با بیان اینکه نشست تخصصی نقد و بررسی طرح ارزشیابی توصیفی در آموزش و پرورش ویژه دانشجویان رشته‌های تعلیم و تربیت و معلمان است، گفت: این نشست از ساعت ۱۳ تا ۱۵ روز پنجشنبه هفته جاری(دوم آبان ماه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر جاسک برگزار می‌شود.

وی در ادامه به سابقه انجمن اشاره کرد و یادآور شد: مجوز راه‌اندازی شعبه هرمزگان بیست و سوم اسفندماه سال ۹۵ به تصویب هئیت مدیره انجمن مطالعات برنامه‌ریزی درسی ایران رسید و این شعبه از سال ۹۶ فعالیت‌های خود را در راستای اهداف انجمن در استان هرمزگان آغاز کرد.

نماینده انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان افزود: این انجمن به منظور برگزاری نشست‌ها، همایش‌های علمی و تخصصی، چاپ خبرنامه، برگزاری کارگاه‌ها، همایش‌ها، نشست‌ها و دوره‌های آموزشی و تهیه و ارائه طرح‌های پژوهشی در سطح استان هرمزگان راه‌اندازی شد.

گفتنی است، شهرستان جاسک با مساحت ۲/۱۶۱۳۶ کیلومتر مربع در ۳۲۵ کیلومتری شهر بندرعباس در سواحل مکران و شرق تنگه استراتژیک هرمز قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها