۵۰ خانوار در شهر رویدر بندرخمیر اسکان موقت داده شدند



به گزارش صبح ساحل،به نقل از ایرنا،مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان روز سه شنبه گفت: این اسکان موقت در سالن ورزشی و مدارس با توجه به زمین لرزه پنج و شش دهم ریشتری کوخرد و پس لرزه‌های بعدی آن که احتمال ریزش کوه را افزایش داده انجام شد.

علیرضا صفا ایسینی ادامه داد: پایش مناطق متاثر از این زمین لرزه هر یک ساعت توسط کارشناسان ارزیاب در حال انجام است و اداره‌های امدادی مانند اورژانس و هلال احمر در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز خدمت لازم را به مردم بدهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: کارشناسان بنیاد مسکن برای بررسی وضعیت منازل و ساختمان‌های خسارت دیده در منطقه حاضر شده و درحال تهیه گزارش هستند.

صفا ایسینی خاطر نشان کرد: با توجه به شدت پنج و ۶ دهم ریشتری کوخرد بستک که حتی در شهرستان میناب هم احساس شد نشست شورای هماهنگی شهرستان‌های مُعین هم در روز گذشته برگزار شده است و با مدیران کل استان‌های همجوار همچون سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس هماهنگی‌های لازم انجام شد.

روز گذشته زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ دهم ریشتر ساعت ۱۴ و ۲۸ دقیقه و ۵۰ ثانیه ۲۹ مهرماه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در فاصله ۴۷ کیلومتری کوخرد، ۵۰ کیلومتری کنگ و ۵۵ کیلومتری بندرلنگه ثبت شد.

موقعیت مرکز زمین زلزله در عرض  ۲۷.۵ درجه شمالی و ۵۳ و ۹۷ درجه شرقی است.

شهرستان بستک در ۲۲۰ کیلومتری غرب بندرعباس قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها