مردم هرمزگان ۳۴ میلیارد ریال صدقه دادند



به گزارش صبح ساحل ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: ۱۵ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال از صدقه‌های جمع آوری شده از محل صندوق‌های خانگی وکوچک، ۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال از صندوق‌های معابر، ۶۴۰ میلیون ریال از روش های نوین الکترونیکی و ۱۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال نیز در قالب صدقات مورودی است.

علی الهیاری عصر سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این مدت شهرستان بندرعباس با پرداخت ۸ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال صدقه رتبه نخست، بستک با پرداخت ۷ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال رتبه دوم و میناب با پرداخت ۶ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال رتبه سوم را داشته است.

وی بیان داشت: صدقه‌های جمع آوری شده در زمینه امور بهداشت ودرمان نیازمندان، کمک به تحصیل دانش آموزان ودانشجویان نیازمند، تامین مسکن، کمک به ازدواج نیازمندان و امور فرهنگی مددجویان هزینه می‌شود.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: ۱۰ درصد از صدقات مردمی جمع‌آوری‌شده در نیمه نخست امسال به مصرف کمک‌های موردی مدنظر خیران رسیده و ۱۵ درصد نیز به  تامین هزینه مسکن نیازمندان و محرومان هزینه شده است.

الهیاری گفت: مردم نیک‌اندیش هرمزگان برای افزایش ضریب امنیت و سرعت در خدمت‌رسانی به نیازمندان می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی پرداخت #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه الکترونیکی ۳۰۰۰۷۶۳۹ و نصب نرم‌افزار ناب از طریق تلفن همراه خود در هر زمان و مکان کمک‌های خود را به دست نیازمندان مناطق انتخابی خود برسانند.

هم اکنون حدود ۷۸ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد هرمزگان هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها