فوتسال چهار جانبه هفته تربیت بدنی وورزش

ستارگان رسانه وهنر بر سکوی قهرمانی ایستاد



ستارگان رسانه وهنر قهرمان تورنمنت چهار جانبه فوتسال اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس شناخته شد.
یک دوره مسابقات چهارجانبه فوتسال به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و یادواره ۱۵۰۰ شهید استان ازسوی اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل ، این مسابقات با حضور چهار تیم بانک مهر ایران، اداره کل ورزش و جوانان، داوران فوتبال بندرعباس و ستارگان رسانه وهنر برگزارشد.
در شب اول این رقابت ها و در نخستین بازی تیم اداره کل ورزش و جوانان رودر روی یکدیگر قرار گرفتند و در یک جدال پایاپای دو تیم در نهایت به تساوی یک یک رضایت دادند تا کار به ضربات پنالتی برای تیم کشیده شود‌. برای تیم دواران فوتبال بندرعباس مهدی یوسف زاده و برای تیم اداره کل ورزش و جوانان محمد رزم گلزنی کردند.
در ضربات پنالتی این تیم اداره کل ورزش و جوانان بود که با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خودرا شکست داد تا فینالیست این رقابت ها شود.
در دومین دیدار این مسابقات تیم های بانک مهر ایران و ستارگان رسانه وهنر به مصاف هم رفتند که تیم ستارگان رسانه و هنر موفق شد با گل های دو گل امیر میر احمدی کیا ، مسلم کریمی و اسماعیل سالاری چهار بر دو بانک مهر ایرانیان را شکست دهد و حریف اداره کل ورزش و جوانان در بازی فینال بشود. برای تیم بانک مهر ایران هم میثم حیدری زاده و عقیل دهقانی موفق به گلزنی شدند.
در بازی رده بندی این مسابقات دو تیم داوران فوتبال شهرستان بندرعباس و بانک مهر ایرانیان با هم بازی کردند که در پایان این تیم داوران شهرستان بندرعباس بود که موفق شد با نتیجه هفت بر چهار به برتری برسد.
برای تیم داوران چهار گل روح الله قربانیان و سه گل دیگر را رضا شرفی، نجف پناهی و عباس صادقی به ثمر رساندند. گل های تیم بانک مهر ایرانیان را هم
مهدی آبام پور دو گل و رضا کفش پور و اسماعیل قنبری زدند.
دیدار فینال را هم دو تیم اداره کل ورزش و جوانان و ستارگان رسانه وهنر برگزار کردند که در پایان دو تیم
در وقت های معمول به تساوی دو دو دست یافتند تا سرنوشت تیم قهرمان این دوره در ضربات پنالتی مشخص شود. امیرحسین طالبی و علی آذریان برای ستارگان رسانه و هنر و برای اداره کل ورزش و جوانان هم عباس زحمت پیشه و محمد کریم زاده گلزنی کردند.
در ضربات پنالتی این تیم ستارگان رسانه وهنر بود که بهتر عمل کرد و مسلم کریمی، علی آذریان و امیر میر احمدی کیا پنالتی ها را گل کردند تا در برابر تنها پنالتی امید پرمر سه بر یک به برتری برسند و چشن قهرمانی برپا کنند.‌
قضاوت این رقابت‌ها را علی اصغر احمدی، مهران هاشمی ، محمد جواد رئیسی، آیدین میرزاده و محمد رضا علیپور بر عهده داشتند. سرپرستی مسابقات هم برعهده علیرضا کناری بود.
این رقابت ها به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس و بانک مهر ایران برگزار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها