لزوم ساخت زمین مینی گلف در قشم



بیژن شبانکاره در حاشیه معارفه رئیس هیات گلف هرمزگان که با حضور اعضای شورای شهر درگهان ، شهردار درگهان و رئیس اداره ورزش و جوانان قشم برگزار شد گفت:جزیره قشم دارای پتانسیل های گردشگری بالایی می باشد و همه ساله مسافران زیادی در این جزیره حضور پیدا می کنند، لذا به منظور دسترسی آن ها به ورزش هایی نظیر گلف‌ ساخت یک زمین استاندارد در این جزیره ضروری است.
رئیس هیات گلف هرمزگان و عضو هئیت رئیسه مینی گلف‌ کشور گفت:هرمزگان به واسطه وجود ظرفیت های بالقوه در حوضه گردشگری شناخته شده است.
وی بیان کرد: در مناطق توریستی به دلیل حضور مردم از سراسر جهان نیاز به وجود تنوع در ورزش هستیم و این نکته را باید در نظر داشته باشیم که هر فرد یک نوع ورزش را می پسندد.
رئیس هیات گلف هرمزگان گفت: جزیره قشم از حیث ورزش های انفرادی و تیمی دارای استعدادهای فراوانی می باشد و ما در هیات گلف تمایل داریم ورزش نو پای گلف را جهت معرفی و تامین زیرساخت ها برای شهروندان قسمی و گردشگران را مورد حمایت خود قرار دهیم.
این عضو هیات رییسه مینی گلف کشور بیان کرد: به همین منظور اولین رئیس هیات گلف در این جزیره که از بومیان و دلسوزان جزیره می باشد را معرفی کردیم. وی علی بازماندگان را از جمله افراد صاحب نامی دانست که در قشم مورد تایید مردم و مسوولین است به همین خاطر ریاست هیات گلف را در این شهرستان به ایشان واگذار کردیم و با اطمینان از مردمی بودن ایشان می گوییم و با شناختی که از ایشان داریم شاهد قدم های مثبتی در زمینه معرفی و توسعه گلف و مینی گلف باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم نیز بیان کرد: حمایت از توسعه ورزش های نو پا را وظیفه خود می دانیم.
وی بیان کرد: هیات گلف هرمزگان با وجود این که کمتر از یک سال از تاسیس آن در استان می گذرد توانسته است عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و افراد زیادی را جذب این ورزش کند و همچنین رئیس این هیات با وجود نبود زیر ساخت در استان زیرساخت های اولیه را با همکاری و همراهی اعضای خانواده گلف آن هم با دست خالی تامین کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها