رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:

کمبود نیروی انسانی دانشگاه فنی حرفه‌ای برطرف می شود



رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: در راستای تفاهم نامه دانشگاه پیام نور و دانشگاه فنی و حرفه‌ای، کمبود نیروی انسانی دانشگاه فنی حرفه‌ای  را برطرف خواهیم کرد.

به گزارش صبح ساحل ، محمد خیری به همراه مهدی مصلحی، مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه در دیدار با محمد احمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور خبر داد.‌

خیری با بیان اینکه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور شروع شده و تا ۸ آبان فرصت باقی است، افزود: زمان برگزاری این آزمون روز جمعه ۲۲ آذرماه می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در راستای مصوبات دانشگاه با اشاره به نقل و انتقال کارکنان دانشگاه پیام نور هرمزگان به دانشگاه فنی حرفه ای گفت: با نقل و انتقال داوطلبانه کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور به دانشگاه فنی حرفه ای هرمزگان موافقت می نماییم و در این زمینه نهایت همکاری را خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، تصریح کرد: همکاران علمی و غیر علمی که علاقمند به انتقال هستند می توانند با درخواست کتبی جهت نقل و انتقال به واحد اداری استان اقدام کنند.

خیری با بیان اینکه از توسعه دانشگاه پیام نور مرکز میناب با تمام وجود حمایت خواهم کرد، تصریح کرد: برای اجرای هر چه بهتر برنامه جامع اصلاح نظام اداری تلاش خواهیم کرد و در راستای اجرای برنامه توسعه ششم در زمینه کیفی سازی و تفاهم نامه که بین دانشگاه پیام نور و دانشگاه فنی حرفه‌ای منعقد شده است همکاری ویژه خواهیم کرد و کمبود نیروی انسانی دانشگاه فنی حرفه ای هرمزگان را برطرف خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار محمد احمدی فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است و خدمات قابل توجهی نیز برای این شهرستان داشته است، افزود: دانشگاه پیام نور در توسعه فرهنگی و اقتصادی میناب نقش مهمی داشته است.

وی با اشاره به تدوین طرح جامع توسعه سواحل مکران، ایجاد مناطق گردشگری،اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذاری خارجی از جمله برنامه‌های در دست اقدام دولت برای توسعه سواحل مکران است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها