هرمزگان میزبان مسابقات علمی کاربردی هنرستان‌های کشور



به گزارش صبح ساحل ، موسی دادی‌زاده سرخائی بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تقدیراز همراهی همه دستگاه‌ها با اهداف آموزش و پرورش، اظهار داشت: استان هرمزگان برای اولین‌بار میزبان هفدهمین مسابقات علمی کاربردی هنرستان‌های سراسر کشور است.

وی افزود: این مسابقات در بهمن‌ماه سال جاری با حضور قریب به ۴۰۰ نفر از هنرجویان، سرپرستان، داوران و عوامل اجرائی برگزار خواهد شد.

دادی‌زاده ادامه داد: در این راستا ۹ هنرستان هدف‌گذاری شده است که مسابقات رشته‌های کشاورزی در شهرستان رودان و مابقی در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، رشته های این مسابقات را  ۳۷ عنوان برشمرد و گفت: سه رشته از ۳۷ رشته مسابقات به صورت المپیاد مهارتی برگزار خواهد شد. ۳۴ رشته در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و هنر است.

وی با بیان اینکه برای میزبانی مطلوب این مسابقات نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی استان هست، اضافه کرد: ۱۷۰ رشته در هنرستان‌های کشور تدریس می‌شود.

دادی‌زاده ادامه داد: از مجموع این رشته ها، ۵۷ رشته در استان هرمزگان دایر است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسابقات ۲۰ رشته در هنرستان‌های شهر بندرعباس، شش رشته در هنرستان کشاورزی شهرستان رودان و ۷ رشته در سازمان فنی و حرفه‌ای هرمزگان و آموزشگاه‌های آزاد شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها