شهردار بندرعباس:

توسعه و رونق‌بخشی به ورزش محلات بندرعباس ادامه دارد



شهردار بندرعباس گفت: توسعه فضاهای ورزشی و رونق‌بخشی به ورزش محلات شهر از سوی شهرداری با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش صبح ساحل؛ عباس امینی‌زاده با گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه برهمین اساس ورزش نه تنها یک هفته، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، افزود: ورزش، اطمینان و اعتماد نفس در انسان ایجاد مى‌کند وجوان را به خودش مطمئن و خاطر جمع مى‌کند.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه  ورزش می تواند عرصه پیشرفت را برای جوانان فراهم آورد، خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان می‌توانند در این عرصه گسترده، مهارت‌های زندگی مانند برقراری ارتباط، قاطعانه اظهار نظر کردن و تشریک مساعی و همکاری کردن را بیاموزند.

وی تصریح کرد: اثرات مثبت ورزش نه تنها بر سلامت جسم، بلکه بر روح و روان نیز به اثبات رسیده و با روحیه بالا و اندیشه قوی است که می‌توان بر انواع مشکلات و ناملایمات زندگی غلبه کرد.

امینی‌زاده اذعان کرد: اگر انسان، جامعه و زندگی سالم را هدف اصلی توسعه پایدار بدانیم، در این صورت، ورزش را نیز باید محور و زیربنای سالم سازی جامعه و پایدارترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحرافات و آسیب های اخلاقی و اجتماعی قلمداد کرد.

امینی‌زاده ادامه داد: ورزش به‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

این مقام مسئول با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های متعدد ورزشی توسط شهرداری بندرعباس، گفت: توسعه فضاهای ورزشی و رونق‌بخشی به ورزش محلات شهر از سوی شهرداری با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های پی در پی ورزشکاران استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی با حمایت شهرداری بندرعباس، بیان کرد: شهرداری بندرعباس در حوزه ورزش حرفه‌ای به حمایت‌های خود ادامه می‌دهد.

شهردار بندرعباس اضافه کرد: امیدواریم با تلاش، همراهی و حمایت‌های لازم از ورزش قهرمانی و پایه، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این حوزه پرطرف‌دار باشیم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شرایط اقلیمی بندرعباس اظهار کرد در راستای توسعه هرچه بیشتر ورزش در محلات خصوصاً در میان بانوان ساخت سالن های ورزشی در دستور کار قرار داشته و تا کنون دو مورد آن به بهره برداری رسیده است.

امینی‌زاده افزود: در همین ارتباط از ادارات و سایر نهادهای دولتی درخواست می شود چنانچه زمین مناسب این امر را در اختیار دارند، در راستای رونق‌بخشی هرچه بیشتر با شهرداری مشارکت کنند.

وی در انتها نیز از وجود ساحل و دریا به عنوان یک مزیت مهم شهر بندرعباس یاد کرد و گفت: طی سال های اخیر تلاشهای قابل توجهی در این ارتباط شده و قصد داریم بندرعباس را به عنوان قطب ورزش های ساحلی کشور مطرح کنیم.

امینی‌زاده گفت: طی سالهای اخیر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای این هدف مورد توجه قرار داشته و برخی از آن‌ها نیز احداث شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها