مصطفی رحماندوست در نشستی با عنوان مداد سیاه مطرح کرد:

به آینده نویسندگان بندرعباس بسیار امیدوارم


نویسنده: شیوا شاکری

به گزارش صبح ساحل ، در روز پنجشنبه، دوم آبان ماه، نشستی با عنوان "مداد سیاه" با حضور آقای "مصطفی رحماندوست"، نویسنده و شاعر سرشناس کودک و نوجوان، برگزار شد.
 امیرحسین والا مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری هرمزگان با اعلام خبر فوق افزود: هدف از این نشست که در مجموعه فرهنگی بوکتاب برپا شد تشویق هرچه بیشتر استعدادهای نو در عرصه نویسندگی و خوانش کودکان و نوجوانانی که در کارگاه های داستان نویسی حوزه هنری حضور داشتند، بود.  وی در مورد این برنامه بیان داشت: آقای رحماندوست برای رونمایی از کتاب "پشت شهر" از مجموعه کتاب های مداد رنگی که توسط نشر فرمهان به چاپ رسیده است به بندرعباس سفر کرده بودند. ما نیز در واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری که در این چند وقت تلاش کرده است تمرکز بیشتری روی فعالیت های کودکان و حمایت از این استعدادهای توانمند داشته باشد، تصمیم گرفتیم که با برگزاری این نشست در مجموعه بوکتاب و داستان خوانی نویسندگان نوقلم، فرصتی را برای دیدار همگان با این نویسنده محبوب فراهم سازیم.
مسئول واحد آفرینش های ادبی اضافه کرد: در این نشست نویسندگان کودک و نوجوان کارگاه های داستان نویسی حوزه هنری، در کنار کارگاه های آزادی که توسط خانم پروانه ماندگاری، خانم مژده عباسی و خانم ناهید جلالی در سطح شهر برگزار میشود؛ در حضور آقای مصطفی رحماندوست داستان های خود را قرائت کردند تا توسط ایشان مورد نقد و بررسی قرار گیرد. 
همچنین قابل ذکر است در این برنامه فرزانه فرخی نژاد، مدرس کارگاه شعر کودک و نوجوان حوزه هنری نیز اشعار خود را برای جمع مشتاق حاضر، خواند
پس از‌ پایان این جلسه، آقای رحماندوست نزدیک به دو ساعت در جمع کودکان و خانواده های علاقه مند حضور داشت و ضمن پاسخ دادن به سوالات ایشان، کتاب های خود را   برای ایشان امضا کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها